Flashback bygger pepparkakshus!
2006-06-02, 21:32
Medlem
Har ingen koll på sånt här, är det lätt att spåra betalningar som är gjorda från Pay Pal, Moneybookers och liknande?
2006-06-02, 22:36
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kappe
Har ingen koll på sånt här, är det lätt att spåra betalningar som är gjorda från Pay Pal, Moneybookers och liknande?

Fel forum. Här håller vi på med knark. Är det droger du vill köpa så är givetvis kontanter den bästa betalningsmetoden.
2006-06-02, 22:43
Medlem
Var droger jag syftade på, inte så rädd för att någon ska spåra mina Claes Ohlson beställningar
2006-06-02, 22:55
Medlem
GaiNs avatar
Kontanter om det sker IRL, banköverföringar om du vet vad du pysslar med- och även motparten.
2006-06-02, 23:00
Medlem
Menar över internet, om tullen nu av någon anledning skulla få tag på mitt paket vill jag kunna förneka att jag har beställt något utan att de kan spåra någon betalning till mig
2006-06-02, 23:03
Medlem
ysd4ns avatar
Western union är ju ganska anonymt, iom att man kan hitta på vilket namn som helst och skriva...
e-gold verkar också vara ganska populärt i sådana här sammanhang.
2006-06-03, 00:31
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kappe
Var droger jag syftade på, inte så rädd för att någon ska spåra mina Claes Ohlson beställningar

Det är fortfarande fel forum. Du vill diskutera betalningsmetoder. Här diskuterar vi knark. Finns det några experter på betalningsmetoder på FB så lär de finnas här.
2006-06-03, 01:08
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Det är fortfarande fel forum. Du vill diskutera betalningsmetoder. Här diskuterar vi knark. Finns det några experter på betalningsmetoder på FB så lär de finnas här.

Yup. Tråd låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in