2021-07-25, 02:55
Medlem
Inte jätteviktigt, kanske, men är nyfiken.

Sökte men hittade ingenting. Jag har skrivit en del konfrontativa inlägg, bl.a. i konspirationsforumet. Jag fick en kommentar och tänkte svara på den men fick ett meddelande att jag inte hade behörighet. Att kommentera annat verkar gå bra. Jag fick nyligen en varning och har inga synpunkter på den men har inte tidigare varit avstängd från specifika trådar. Är det jag eller är det något fel?
Citera
2021-07-26, 23:24
Medlem
najass avatar
Avstängningar och bannlysningar: feedback --> Flashback
/Moderator
Citera
2021-07-26, 23:24
Medlem
najass avatar
Nej, man kan inte bli avstängd från en enskild tråd. Uppstår detta fel fortfarande?
Citera
2021-07-26, 23:26
Avslutad
Du har ju inte tillgång till vissa trådar som ny( få inlägg) samt antal månader som
Medlem. Kommer inte exakt vilka forum laidback är ju ett. Erotik har jag för mig är ett annat.
Citera
2021-07-26, 23:28
Medlem
TheJackets avatar
Kollade du så att inlägget du skulle svara på inte tagits bort av mod? Eller att tråden skickats till papperskorg?
Citera
2021-07-26, 23:28
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Du har ju inte tillgång till vissa trådar som ny( få inlägg) samt antal månader som
Medlem. Kommer inte exakt vilka forum laidback är ju ett. Erotik har jag för mig är ett annat.

Jo, men det är ju delforum, och inte enskilda trådar. han hade ju skrivit i delforumet innan, men plötsligt gick det inte i en viss tråd, om jag förstod det rätt.
Citera
2021-07-26, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Jo, men det är ju delforum, och inte enskilda trådar. han hade ju skrivit i delforumet innan, men plötsligt gick det inte i en viss tråd, om jag förstod det rätt.

Ah okej lät ju konstigt, är ju enbart part-time hobbymod way up my inte existerande paygrade

Kan ju vara att tråden har slängts som han skrev i antar jag.
Citera
2021-07-26, 23:30
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Kollade du så att inlägget du skulle svara på inte tagits bort av mod? Eller att tråden skickats till papperskorg?

Det är nog förklaringen. Förmodligen denna tråd: (FB) Hur många har förstått att det finns INGET virus?
Citera
2021-07-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Det är nog förklaringen. Förmodligen denna tråd: (FB) Hur många har förstått att det finns INGET virus?

Det stämmer. Jag insåg det efter att jag hade postat men eftersom jag använde ett förmodererat forum så kunde jag inte ändra. Tack för hjälpen, alla som har svarat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in