2021-07-23, 23:36
Medlem
lossnuss avatar
Ni som har blivit av med er förhud.
Hur känner ni er ?
Med tanke på att det inte finns någon som helst vetenskaplig anledning att avlägsna förhud ifrån en frisk penis.
'
Citera
2021-07-23, 23:56
Medlem
imsmurts avatar
Hörde att Usa och Israel blev upprörda över att Danmark går i funderingar på att förbjuda omskärning av spädbarn.
Citera
2021-07-24, 00:02
Medlem
getbusys avatar
Måste vara riktigt segt med ett snustorrt skavande ollon.
Citera
2021-07-24, 00:06
Medlem
StigAllans avatar
Medicinska behov av att skära i kuken är bara förekommande hos inavlat folk som de från hitre asien.
Vettiga slynglar som får stånd där i puberteten kör över diverse begränsningar som en förhud som är omotionerad kan utgöra och löser detta utan att behöva bli könsstympade.

Men som vanligt med judegnäll och vetbäst så tror porrfilmsfantasterna att det behövs stympad kuk för att våga sätta en brud.
Min förhud fungerar alldeles utmärkt och jag rekommenderar ingen att omskära sig.
Citera
2021-07-24, 00:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Hur känner ni er ?
Med tanke på att det inte finns någon som helst vetenskaplig anledning att avlägsna förhud ifrån en frisk penis.
'
De som omskars som små barn - hur skall de veta hur det känns MED förhud och kunna jämföra?
Citera
2021-07-24, 01:31
Medlem
Triplefaces avatar
Det känns inte jobbigt alls. Har aldrig fått någon indikation om att det skulle vara ofördelaktigt på något sätt.
Citera
2021-07-24, 01:42
Medlem
Finns fördelar och nackdelar mot båda sidorna.

En omskuren man känner mindre därav kan det vara lite enklare att hålla sig längre i sängkammaren (Inte så stor boost att det verkar vara betydligt)
Man slipper mycket flensost (viktigt att tvätta sig i vilket fall)
Estetiskt finare med en omskuren (vad kvinnor säger)

Nackdelarna med omskuren; Du känner mindre, du får inte samma njutning så som du skulle kunna få om du inte vore skuren.
Du kan ha svårare att njuta.
Om du blir omskuren vid högre ålder så finns det större risker med ingreppet, kan vara permanenta skador för livet.
Om du var omskuren när du var liten likaså så har någon alltså klippt bort en del som har påverkan på din stimulans i sexlivet, vilket fler borde bli arga över men eftersom detta är så svårt att förstå då man inte vet skillnaden så bryr man inte sig så mycket.
Att gå till skolan som att man skitit på sig om man blir omskuren när man är pojke vid skolålder i ca 2-3 veckor.

Finns säkert fler nack/fördelar... Tycker inte att man ska klippa av någon del av kroppen om det inte är eget val... om man vill lyssna på religiösa inslag så borde det vara "Gud skapade dig, därför ska du ta hand om din kropp".
Det är väl haram att skada sin egen kropp eftersom gud gjorde den enligt islam osv?

Oh well.
Citera
2021-07-24, 05:32
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Medicinska behov av att skära i kuken är bara förekommande hos inavlat folk som de från hitre asien.
Vettiga slynglar som får stånd där i puberteten kör över diverse begränsningar som en förhud som är omotionerad kan utgöra och löser detta utan att behöva bli könsstympade.

Men som vanligt med judegnäll och vetbäst så tror porrfilmsfantasterna att det behövs stympad kuk för att våga sätta en brud.
Min förhud fungerar alldeles utmärkt och jag rekommenderar ingen att omskära sig.

Har dom något val när dom är spädbarn och blir omskurna av en lödpistol i en källare eller dylikt. Förstår inte hur man som förälder kan acceptera något liknande mot sina barn, vilken tortyr.
Citera
2021-07-24, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Hur känner ni er ?
'

Jag kommer ihåg när jag var en pojk och skulle skärra av den för var för tajt ,btw gjorde jag en grym trolltråd med ett tidigare acc där jag vissade pappret på hur lång kön var för operationen o lura all att jag skulle skärra av den själv haha . Iaf fyfan vad det gjorde ont när dom skulle sätta lokalbedövning i ollonet. Aldrig känt sån smärt sen dess. Men det funkar rätt så bra utan förhud. Kommer lite för snabbt kanske
Citera
2021-07-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan

Hmm misstänker att du inte är läkare va.. När den är allt för tight så skärr dom den när det blir infektioner kan dom skärra också.
Citera
2021-07-24, 06:53
Medlem
Känner mig som en riktig kung.
Förhudsmassakern var ett behövligt ingrepp.
Citera
2021-07-24, 09:02
Medlem
Kan inte mer än skratta åt vissa idioter u tråden, jag tog bort min förhud ganska så sent och det var fan det bästa jag gjort. Aldrig någon vidrig flens eller dylikt, lätt som fan att hålla rent och brudar älskar det. Sen tycker jag inte man ska ta bort den av religiösa skäl vid födseln utan det ska vara ett beslut man tar själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in