2021-07-23, 21:11
Medlem
HJÄLP!

Kan man få bort brain zaps? Har ätit fiskolja, magnesium, alla övriga vitaminer och elektrolyter i form av himalayasalt.

Det hjälper inte. Kan benzo hjälpa? Eller oxycontin? Vad som helst
Citera
2021-07-23, 21:14
Bannlyst
sluta knarka , så släpper det tids nog
Citera
2021-07-23, 21:16
Medlem
Heauxms avatar
Det tar lång tid men det viktigaste är att du inte tar något annat.
Slutade du tvärt med anti depressiva?
Citera
2021-07-23, 21:33
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
HJÄLP!

Kan man få bort brain zaps? Har ätit fiskolja, magnesium, alla övriga vitaminer och elektrolyter i form av himalayasalt.

Det hjälper inte. Kan benzo hjälpa? Eller oxycontin? Vad som helst

Vad är det för medicin som gett dig Brain zaps, har du ätit den länge, trappade du ner eller bara slutade tvärt?
Citera
2021-07-23, 21:34
Medlem
Jango-fetts avatar
Det går över med tiden. Håll ut bara. Hur höga doser gick du på, och slutade du tvärt?
Citera
2021-07-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
sluta knarka , så släpper det tids nog

Tråkigt svar. Är verkligen desperat och vill ha hjälp. Undrar om det finns botemedel mot brainzaps för att jag tagit antidepp och slutat tvärt.
Citera
2021-07-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Vad är det för medicin som gett dig Brain zaps, har du ätit den länge, trappade du ner eller bara slutade tvärt?
Fluxotin
Citera
2021-07-23, 21:37
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Sluta inte tvärt!
Var det venlaflaxin?
Citera
2021-07-23, 21:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Sök vård! Du får du hjälp att stegvis komma från det. Du får ju vård om du bara ber om det. Sluta tvärt kan vara extremt farligt mer än bara brain zaps.
Citera
2021-07-23, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Tråkigt svar. Är verkligen desperat och vill ha hjälp. Undrar om det finns botemedel mot brainzaps för att jag tagit antidepp och slutat tvärt.

va inte meningen att vara tråkig , men det jag skrev stämmer , att du tagit antidepp i stället för knark , ger liknande symtom

det går över med tiden , du får försöka stå ut , det finns ingen snabbfix för detta
Citera
2021-07-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minddevil
va inte meningen att vara tråkig , men det jag skrev stämmer , att du tagit antidepp i stället för knark , ger liknande symtom

det går över med tiden , du får försöka stå ut , det finns ingen snabbfix för detta
Ok men kan inte oxycontin hjälpa? Eller är det inte serotoninhöjande?
Citera
2021-07-23, 21:41
Medlem
Necriss avatar
Jag har haft brain zaps i nästan tio år. Inte knarkat annat än en handfull kvällar med lite vanligt maja.

Jag tror inte det finns något som botar eller mildrar det. I vanliga fall är mitt lugnt, men det är väldigt jobbigt vissa kvällar där man många gånger i rad kan få uppemot 3, 4 zaps i sekunden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in