2021-07-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Asså. Som jag sa. Låt den avlidne vara..
Vill du att folk ska hänga ut tex din mammas namn om kanske bild när hon dör?
Tänk lite ditt lilla kräk.

Din pajas, här är bild på Coco bara för att du ska spela så smart.

Bild på K*istoffer från Instagram kontot ”Baran.vad

*=r
Senast redigerad av Sweidin 2021-07-27 kl. 01:45.
Citera
2021-07-27, 02:11
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Ditt svar säger mig att jag har rätt, bara att kolla på Instagram och söka "Baran.vad" och kolla de inlägget som har två personer som första bild, upplagd 4 dagar sedan där ser man den "Coco" som jag antar denna tråd handlar om.

Haaa-hahah... Vilken av dem är det, den lilla wannabe-gangstablatten med moppemusche som tagit ut barnbidraget i bankomaten eller den flintskallige slackern med likaledes tveksam etnisk härkomst?
Citera
2021-07-27, 02:19
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Haaa-hahah... Vilken av dem är det, den lilla wannabe-gangstablatten med moppemusche som tagit ut barnbidraget i bankomaten eller den flintskallige slackern med likaledes tveksam etnisk härkomst?

Flintskalliga skäggblatten är det
Citera
2021-07-27, 06:45
Medlem
swedsters avatar
Folk lär sig aldrig...kanske ska vara lugn med alkohol och droger?
Citera
2021-07-27, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweidin
Din pajas, här är bild på Coco bara för att du ska spela så smart.

Bild på K*istoffer från Instagram kontot ”Baran.vad

*=r

I en kommentar står att 2 bröder dött inom 7 veckor? Är ju fantastiska nyheter om det är så..
Citera
2021-07-27, 08:10
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solen75
🤔 jävligt respektlöst sagt mot C familj o vänner
Ungefär lika respektlöst som den här skäggapan betett sig mot sina brottsoffer?! Karma träffar rätt ännu en gång...
Citera
2021-07-27, 08:50
Medlem
Queenofqueenss avatar
Folk måste lära sig från historien. Alkohol, droger och bad är rena rama döden ihop. Sen att folk ska dyka när dom hoppar, gör det inte, du känner inte till botten, dyk inte ens ifrån en klippa där du tror det är djupt. Enda stället jag dyker ifrån det är om jag är ute med båt och vet att det är djupt.

Hoppa inte heller ner från balkonger ner i poolen.

Det är inte häftigt, det är farligt, många onödiga olyckor hade kunnat undvikas.

Tycker det hela är så sorgligt och onödigt. Tänk om han skitit i alkoholen och hoppet, då hade han levt idag.
Citera
2021-07-27, 08:56
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Må hända att lustgas var inblandat, men det är ingen dödsdrog. Alkohol är garanterat den drogen som bidragit till det försämrade konsekvenstänket, sedan en j***a otur. Lustgas kan bidra till att man svimmar av syrebrist, vilket i sin tur kan bidra till att man ramlar och slår sig. I det stora hela är det dock i princip en helt ofarlig drog. Shit happens when you party naked. Några ska dö på detta sätt och det är bara att beklaga till alla anhöriga ❤ Det kunde varit du eller jag på en blöt svensexa.

Nej det kunde inte vara jag i alla fall för jag har förståndet att förstå att lustgas är efterblivet att ta dra i sig, och jag skulle heller inte dricka alkohol så att jag tappade förståndet kring en pool. Någonstans får man vara stark och stå emot grupptryck och ta ansvar!
Citera
2021-07-27, 09:47
Medlem
musttomtes avatar
Utomlands så kan man ju hinka friskt vid poolen samt dom trycker nästan på en grogg med paraplyer och skit. Hemskt det som hänt och någon borde bli anmäld för vållande till annans död eller vad det heter. Dö i poolen utomlands ligger nog inte högt på listan över vad man vill göra.
Citera
2021-07-27, 10:25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Utomlands så kan man ju hinka friskt vid poolen samt dom trycker nästan på en grogg med paraplyer och skit. Hemskt det som hänt och någon borde bli anmäld för vållande till annans död eller vad det heter. Dö i poolen utomlands ligger nog inte högt på listan över vad man vill göra.

Alltid någon annans fel och ansvar....
Citera
2021-07-27, 10:36
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lello10
Det med lustgas är skitsnack.

Den avlidne är min kusin och min äldre bror var med honom när det hände.

Den avlidne skulle hoppa för att dyka, och när han väl ska göra det så halkar han bakåt och slår i huvudet på kanten av Poolen.

Så inget med lustgas stämmer!

Vila i frid C❤

Beklagar sorgen. Fan, det är så små marginaler här i livet. Ett felsteg/felbeslut/ofokusering kan antingen innebära att din omgivning får skratta sig harmynta. Men det kan också innebära slutet på ett liv. Eller flera liv för den delen, trafikolyckor tex.
Ta hand om dina nära, och stötta varandra
Citera
2021-07-27, 10:42
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Folk måste lära sig från historien. Alkohol, droger och bad är rena rama döden ihop. Sen att folk ska dyka när dom hoppar, gör det inte, du känner inte till botten, dyk inte ens ifrån en klippa där du tror det är djupt. Enda stället jag dyker ifrån det är om jag är ute med båt och vet att det är djupt.

Hoppa inte heller ner från balkonger ner i poolen.

Det är inte häftigt, det är farligt, många onödiga olyckor hade kunnat undvikas.

Tycker det hela är så sorgligt och onödigt. Tänk om han skitit i alkoholen och hoppet, då hade han levt idag.

Men hur jävla roligt är det att leva om man skall hela tiden gå spiknykter på en åker som en kossa? Riskminimering, ja, men man lär sig inte att minimera risker genom att aldrig någonsin ta dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in