2021-07-21, 14:48
Medlem
getbusys avatar
Rösta bort sossarna i nästa val skulle nog vara det mest effektiva.
Citera
2021-07-21, 14:59
Medlem
stamfaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Jag blir obekväm för hon försöker prata med mig.
Det var ju någon som beskrev hur denne hade gjort, i en annan tråd:
När hon närmar sig dig så håller du upp långfingret, rätt upp i ansiktet på henne, och ger henne en intensivt aggressiv blick.

I just det fallet hade det fungerat så bra så att denne blev lämnad i fred. Dessutom hade denne beskrivit att tiggarna verkade ha pratat sinsemellan, att ryktet mellan dem spridits att just den personen verkade ilsken och det inte var ide att tigga av denne.
Citera
2021-07-21, 15:05
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Rösta bort sossarna i nästa val skulle nog vara det mest effektiva.

Är afs:are så det är check på den.
Citera
2021-07-21, 15:07
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Det finns ett väldigt enkelt sätt att bli av med tiggarna: Ge dem inga pengar! Om de inte fick något så skulle de snart tröttna och lämna landet.

Jojo men det kan inte jag hjälpa att andra gör ju, därför jag smider egna planer
Citera
2021-07-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Gå dit och sätt dig på hennes plats innan hon lyckats sätta sig där kanske?
Detta kommer skicka starka signaler att hon inte är välkommen att sitta utanför din butik.

Det var ju en journalist som testade den grejen: då kom halva klanen och omringade och hotade bort honom, de hävdade att han inte hade ”rätt att ta deras plats” etc.
Så det är förenat med en viss risk.
Och hursomhelst nog inget att rekommendera för någon som absolut inte vill ha någon kontakt med tiggare.
Citera
2021-07-21, 15:13
Medlem
Mad monks avatar
Roten till problemet är väl uppenbart det är dumsvenskar som ger tiggaren pengar.
Citera
2021-07-21, 15:28
Medlem
cp-negers avatar
Fixa lite smörsyra och häll ut där hon brukar sitta!
Citera
2021-07-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Hej,

Har en tiggare utanför min matbutik där jag bor. Hon gör mig så pass obekväm att jag helt enkelt måste få bort henne därifrån. Har funderat på ett par saker som kanske skulle kunna möjliggöra detta.

Det bästa jag kommit på är att gå dit på natten (när det inte är någon där) och ta hennes jävla plastpall och filt och all annan skit som står där i hennes hörna ner i en sopsäck för att sedan göra mig av med.

Detta skulle förhoppningsvis få henne att fatta att hon inte ska vara där. Och om hon ställer dit en ny pall osv tar jag bort det med.

Vad tror ni, är det nån som testat detta eller liknande?

självklart ska dom bort. Ni som tror att dom BARA tigger är så jävla blåsta här i tråden, dom stjäl massa också.

Dessutom har det blivit bevisat att dom kommit hit som slavar, dvs, dom är köpta slavarbetare.

Men här i Sverige ÄLSKAR vi misär, så vi låter dom sitta utanför butiker så dom kan fortsätta vara i slaveri.

FUCK YOU vänsterblivna, hoppas ni dör!
Citera
2021-07-21, 15:46
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Ge henne ett par hundratusen så åker hon nog hem igen, ett tag i alla fall?
Finns det fortfarande folk som tror att de pengarna tiggarna drar in går till de själva?
Citera
2021-07-21, 15:47
Medlem
Om du kan säkerställa att det inte finns kamerabevakning på platsen där hon sitter borde du helt enkelt utföra en enklare misshandel. Jag har själv sparkat en zigenare svinhårt i ansiktet utanför Lunds Domkyrka då det äcklade mig att de tiggde där.

Se till att göra det i förbifarten medans du går in eller ut ur butiken, men säkerställ att det inte finns någon vänstervriden svennebanan som går in eller ut samtidigt (dessa vill göra gott och kommer att vilja vittna mot dig till skillnad mot tungt kriminella klanmedlemmar). Så länge det är ord mot ord kommer inget hända. Fortsätt med detta på väg in och ut, men inte varje gång.

Någon kommer säkert komma in och moralisera om att våld inte är lösningen, men jag har aldrig sett en zigenare flytta på sig utom den som fick min sula i sitt anlete.
Citera
2021-07-21, 15:48
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp-neger
Fixa lite smörsyra och häll ut där hon brukar sitta!

Har aldrig hört talas om så var tvungen att googla, kan säkerligen fungera😂😂👍

Problemet är att tiggarna brukar lukta rätt bra själva så risken är att de inte känner något.
Citera
2021-07-21, 15:52
Avslutad
Köp dig några flaskor "liquid ass" Gå dit på natten och spraya liquid ass på tiggarens filt, skylt, kläder eller på marken bara. Det som kommer hända nu är att alla som besöker affären kommer känna den äckliga bajsdoften och tro att det är den snuskiga tiggarhoran som stinker. Klagomål kommer att trilla in. Butiken vill ju ogärna ha 0 kunder hur PK de än må vara. Till slut kommer de på något sätt att få bort tiggaren. Du måste fortsätta med detta varje natt tills hon har blivit bortföst. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in