Tjaa gjorde ni också skumma grejer som barn? Isåfall får ni gärna dela med er av det

. Ber även att denna tråd flyttas ifall den har hamnat fel.
Jag kan börja med att säga att själv var man ett märkligt yngel. När jag var runt 8-9 år umgicks jag med en individ i samma ålder. En dag lekte vi tillsammans och vi gjorde det ena och det andra. Men sedan kom lilla jag på den briljanta idén som var att vi skulle gå till en lekplats..
Så vi två gick till lekplatsen och precis när vi kom fram så ser vi något fasansfulla framför oss. ETT PAR I TONÅREN SITTER OCH HÅNGLAR VARANDRA. Varav jag springer raka spåret fram till dem och skriker ”NI FÅR FAN INTE HÅNGLA PÅ LEKPLATSEN”.
Det stackars paret tittade förvirrande på varandra och sprang sedan iväg till ett annat ställe för att fortsätta sitt pusskalas. Men sagan tar inte slut där. Utan istället så bestämmer jag och min kompis oss för att vi ska ”spionera” på dem medans dom hånglar.
Så vi satt och gömde oss i buskarna och stirrade fascinerat på hur dem kysstes och tog på varandra intensivt.
Sedan slutade det med att vi blev upptäckta av paret och vi sprang för våra liv raka vägen hem.
Have a nice day