2021-07-21, 04:57
Medlem
Tjaa gjorde ni också skumma grejer som barn? Isåfall får ni gärna dela med er av det . Ber även att denna tråd flyttas ifall den har hamnat fel.

Jag kan börja med att säga att själv var man ett märkligt yngel. När jag var runt 8-9 år umgicks jag med en individ i samma ålder. En dag lekte vi tillsammans och vi gjorde det ena och det andra. Men sedan kom lilla jag på den briljanta idén som var att vi skulle gå till en lekplats..

Så vi två gick till lekplatsen och precis när vi kom fram så ser vi något fasansfulla framför oss. ETT PAR I TONÅREN SITTER OCH HÅNGLAR VARANDRA. Varav jag springer raka spåret fram till dem och skriker ”NI FÅR FAN INTE HÅNGLA PÅ LEKPLATSEN”.

Det stackars paret tittade förvirrande på varandra och sprang sedan iväg till ett annat ställe för att fortsätta sitt pusskalas. Men sagan tar inte slut där. Utan istället så bestämmer jag och min kompis oss för att vi ska ”spionera” på dem medans dom hånglar.

Så vi satt och gömde oss i buskarna och stirrade fascinerat på hur dem kysstes och tog på varandra intensivt.

Sedan slutade det med att vi blev upptäckta av paret och vi sprang för våra liv raka vägen hem.

Have a nice day
Citera
2021-07-21, 05:02
Medlem
jagarinleggens avatar
Frågan är vad man inte gjorde.

Påminner om när jag själv var 8 och hon var 9, rullade också runt i buskarna och hånglade. Full on, tunga och allt, höll nog på i en kvart (kändes det som iaf), pillades lite överallt.

Inbrott, klotter i stor mängd, tände eld på en stor mängd telefonböcker i en oljetunna och sparkade in i en lokal där folk höll på med hobbys (polis kom men vi gömde oss i dunge medan polisen åkte omkring runt den några gånger, sedan sprang därifrån, var väl runt 11).

Fanns väl ganska lite man inte gjorde i ung ålder.
Senast redigerad av jagarinleggen 2021-07-21 kl. 05:05.
Citera
2021-07-21, 05:41
Medlem
Mobscenes avatar
För många vänner och för många dumheter. Jag skulle behöva sitta ner i en vecka för att lista allt.

Jag hade en konstig uppväxt. Tjejer brukade fråga om jag ville knulla sedan jag var runt 10. Blev förskräckt och sprang iväg.
Citera
2021-07-21, 08:17
Medlem
Bankdosas avatar
Tryckte hål i plasten, som köttfärs/kött låg inplastat i, i affären. Förstår inte varför men jag hade väl inget vett när jag var 5-6 år.
Citera
2021-07-21, 08:18
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankdosa
Tryckte hål i plasten, som köttfärs/kött låg inplastat i, i affären. Förstår inte varför men jag hade väl inget vett när jag var 5-6 år.

Haha då var jag inte ensam om det!!
Citera
2021-07-21, 08:25
Medlem
Bankdosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Haha då var jag inte ensam om det!!

Mörkertalet är nog stort och där slutade min kriminella bana över att förstöra annans egendom.
Kul att man inte verkade vara ensam om det så man kan ha någon att ventilera sina tankar med.
Citera
2021-07-21, 10:21
Medlem
Giant Squids avatar
Vi tog sådana där oboyburkar i plåt, 1 liters. Målade dom vita med ett rött kors på och skar till en liten smal öppning i toppen. Sen stod vi i kring affären och samlade in pengar .
Ibland köpte vi en lotteriring på Konsum, ryckte bort en lott och kollade nummret som fick bli högsta vinstnummret. Den lotten slängdes sen och så gick vi och knackade dörr och sålde resterande lotter där vi sa att högsta pris var en bil eller nåt. Men lotten fanns ju inte.
Citera
2021-07-21, 12:15
Bannlyst
När jag gick på dagis så hade jag en tanke om att det fanns osynliga varelser som ingen kunde se och därför inte hade möjlighet att bevisa "inte finnas"- eftersom dom inte kan se dom.

Jag trodde att dessa potentiellt verkliga osynliga varelser, kunde läsa mina tankar och observera mig.

Detta gjorde att jag som ett litet barn, inte "löjlade" mig, jag skämdes om jag gjorde roliga grimaser och liknande då jag tänkte att dom osynliga varelserna som kollar på mig skulle döma mig.

Förstod ju senare när jag blev vuxen att detta är på riktigt och att jag enbart var väldigt intelligent som liten.
Citera
2021-07-21, 12:31
Medlem
en på gården bredvid lurade mig att nudda penisar med varandra.

i puberteten blev jag fascinerad av min kropp. tyckte den va het för jag spelade fotboll och var vältränad hahaha.

trodde jag blev jagad av fbi som jag 100% trodde på och jag sa det flera gånger i skolan. blivit påmind om det såhär i efterhand. jag kanske blev det, i förebyggande syfte, för dom visste om mina kriminella fantasier.. ;p

satt i pappas knä och fick styra bilen till garaget. trångt som fan men jag fixade det. nöjdare unge kan man inte hitta
Citera
2021-07-21, 12:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
en på gården bredvid lurade mig att nudda penisar med varandra.

i puberteten blev jag fascinerad av min kropp. tyckte den va het för jag spelade fotboll och var vältränad hahaha.

trodde jag blev jagad av fbi som jag 100% trodde på och jag sa det flera gånger i skolan. blivit påmind om det såhär i efterhand. jag kanske blev det, i förebyggande syfte, för dom visste om mina kriminella fantasier.. ;p

satt i pappas knä och fick styra bilen till garaget. trångt som fan men jag fixade det. nöjdare unge kan man inte hitta
Ni kanske ockå lekte "dandyballs"?

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=dandyballs
Citera
2021-07-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ni kanske ockå lekte "dandyballs"?

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=dandyballs
hahhhaha ja jävlar ja. ofta du har koll på den termen lol.

jag gillade det INTE.
Citera
2021-07-21, 20:43
Medlem
Jag och en annan tjej (båda i 8-10-årsåldern) kramades i sängen (påklädda mitt på dagen) och sa ”nu knullar vi” sen skröt vi för klassen om att vi hade knullat…lol
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in