2021-07-18, 23:17
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Men att länka bilder på rullstolsbundna åldringar känns lite oseriöst och offtopic, säger väl sig självt att de inte ser så fräscha ut längre...
Citera
2021-07-18, 23:21
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Sannolikt drogerna som förstört hans utseende, precis som för många andra. Hans flytt till USA sägs ha varit en avgiftning.
Efter den videon som jag tror Aftonbladet lade ut på han när han nekar ett urinprov så kändes det verkligen som att det ugglar i mossen. Men vilka droger är det han har brukat? Märkligt att han inte blivit av med något jobb isådanafall.
Citera
2021-07-18, 23:21
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Drottning Silvia

Tycker du? Jag tycker att Silvia fortfarande ser väldigt bra ut för sin ålder. Man kan se att hon har varit en stor skönhet som ung. Ska vi hålla oss till kungafamiljen är väl i så fall Prinsessan Birgitta skräckexemplet; det finns inget kvar av hennes ursprungliga looks överhuvudtaget. Hon ser så hemsk ut att man tror att det är från en skräckfilm, och att en maskör har varit tvungen att lägga ner fyra-fem timmar för att få fram utseendet på den 3000 år gamla mumie-damen som vaknar:

https://nojeslivet.newsner.com/wp-content/uploads/sites/3/2020/12/birgitta1.jpg
Senast redigerad av Merwinna 2021-07-18 kl. 23:24.
Citera
2021-07-18, 23:24
Medlem
Kanske inte katastrofalt men inget vidare..
Mischa Barton
Prinsessan Birgitta
Val Kilmer
Nick Nolte
Lindsay Lohan
Ben Affleck
John Travolta
Sean Penn
Mel Gibson
Meg Ryan
Goldie Hawn
Jim Carrey
Citera
2021-07-18, 23:46
Medlem
dandylines avatar
Brendan Fraser

https://ibb.co/GnHJr6W
Senast redigerad av dandyline 2021-07-18 kl. 23:48.
Citera
2021-07-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Du måste skämta med mig? En ung vacker kvinna som hon har verkligen inte peakat. Tvärtom!

Folk har bara svårt att skilja på sak och person i o m hennes feministiska uttalanden.
Citera
2021-07-19, 00:02
Medlem
Prinsessan Madeleine, full av filler och botox och annat fult. På väg att se ut som sin mor.
Senast redigerad av Martlet 2021-07-19 kl. 00:08.
Citera
2021-07-19, 00:04
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Filip Hammar

Citat:
Ursprungligen postat av PapaJoesVideos
Kommer att tänka på farbror Fester.

Bra liknelse.

Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Men att länka bilder på rullstolsbundna åldringar känns lite oseriöst och offtopic, säger väl sig självt att de inte ser så fräscha ut längre...

En sak är åldringar, men det som tråden handlar om är ju de som åldrats i förtid.

Citat:
Ursprungligen postat av Iciw
Efter den videon som jag tror Aftonbladet lade ut på han när han nekar ett urinprov så kändes det verkligen som att det ugglar i mossen. Men vilka droger är det han har brukat? Märkligt att han inte blivit av med något jobb isådanafall.

Han är ju elit-sosse i generation. Han är oantastlig. Fundera över hur Mååna kunde få hållas så länge. Varför skyddades hon så länge medan Juholt kastades under bussen.

Det finns en intervju med henne efter skandalen med "Labbe", 20 miljonerhuset samt Audi RS8. Hon hotar journalisten att stänga av kameran annars kan hon "berätta allt om alla". Kameran stängs av. Ridå.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Tycker du? Jag tycker att Silvia fortfarande ser väldigt bra ut för sin ålder. Man kan se att hon har varit en stor skönhet som ung. Ska vi hålla oss till kungafamiljen är väl i så fall Prinsessan Birgitta skräckexemplet; det finns inget kvar av hennes ursprungliga looks överhuvudtaget. Hon ser så hemsk ut att man tror att det är från en skräckfilm, och att en maskör har varit tvungen att lägga ner fyra-fem timmar för att få fram utseendet på den 3000 år gamla mumie-damen som vaknar:

Garanterat för mycket sol.
Citera
2021-07-19, 00:09
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Hon är verkligen den perfekta åldern för att se ut så. Uppväxt ner solande hade blivit trendigt, utan att man sett effekterna hos de som solat hårt i 25 år. Och sen när rynkorna väl kom på 70/80 talet så var det ännu mer solande propaganda och nu kan hon välja mellan att vara rynkig och blek eller rynkig och extremt solbränd. Det senare hjälper en del i alla fall
Senast redigerad av ricardo22 2021-07-19 kl. 00:11.
Citera
2021-07-19, 00:11
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Kanske inte katastrofalt men inget vidare..
Mischa Barton
Prinsessan Birgitta
Val Kilmer
Nick Nolte
Lindsay Lohan
Ben Affleck
John Travolta
Sean Penn
Mel Gibson
Meg Ryan
Goldie Hawn
Jim Carrey

Mel Gibson??? Kom igen
Citera
2021-07-19, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iciw
Ola Rapace, speciellt hans röst har blivit extremt påverkad av all rökning.

49 år gammal och ser ut så här och du påstår att han åldrats så dåligt att han platsar i en topplista? Avundsjuk?

https://static-cdn.sr.se/images/5337/f69728eb-0656-4f52-a451-265fb036ec50.jpg
Citera
2021-07-19, 00:12
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Garanterat för mycket sol.

Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Hon är verkligen den perfekta åldern för att se ut så. Uppväxt ner solande hade blivit trendigt, utan att man sett effekterna hos de som solat hårt i 25 år. Och sen när rynkorna väl kom på 80 talet så var det ännu mer solande propaganda och nu kan hon välja mellan att vara rynkig och blek eller rynkig och extremt solbränd. Det senare hjälper en del i alla fall

Jo, hon har ju bott på Mallorca också i en massa år nu.

Jag är egentligen emot skönhetsingrepp, men hade jag varit hon så hade jag faktiskt gjort en ansiktslyftning... Där är det motiverat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in