Citat:
Ursprungligen postat av
jori9900
Hon som spelade emot Tom Cruise i Topgun. Riktig het i filmen men tyvärr inte riktigt numera...
Det är ju bra om man länkar till bilder. Gäller inte bara dig. Män åldras generellt som ett fint vin medan kvinnor åldras som filmjölk.
https://i.pinimg.com/736x/73/57/15/735715784cfb16f0a52fca3d6597cf25.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av
PapaJoesVideos
Jag såg faktiskt en film med henne igår, visst hon har ju åldrats som vi alla gör, men så jävla illa är det inte.
Death Wish heter filmen. Hon spelar Bruce Willis fru.
Nja, hon ser jädrigt gammal ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Rourke har väl inte åldrats utan förstört sig med plastikoperationer? Räknas sådant blir listan lång.
Jag trodde det var hans långvariga drogmissbruk som är den huvudsakliga boven i dramat till hans härjade ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av
jagarinleggen
Uäääääusch. Gärna varning, tack.
19 år?!!! Hon ser ut som en 50 år gammal kvinna med Cushings syndrom.
Citat:
Ursprungligen postat av
PenetreraMera
Per Gessle. Fast han ser mer ut som en åldrad transa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kennethkvarting
Jag måste ge dig att du har hittat det bästa exemplet hittills, många andra i tråden har ju blivit fulare med ålderns rätt så att säga, men Zara ser ut som att hon har sålt själen till djävulen och tappat pengarna.
Det är nog precis vad hon gjort också. Undrar om hon också dricker adrenochrome?
Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Meg Ryan gjorde en Mickey Rourke.
Johnny Depp ser ut som att han har aids
Fy fan, det kände jag inte till. Synd, hon var riktigt snygg tidigare. Jag ser ju hellre att någon åldras naturligt än alla dessa bisarra operationer.