2021-07-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Deus är ett relativt nytt märke i den svenska marknaden, om man googlar deus medical så ser man att det är ett hundratals nätshopar som säljer märket. Det är också ett läkemdelsföretag så det måste vara bättre än nouveaux. Det finns säkert mycket kopior om just detta märke men vi hoppas att det som vi har i sverige är inte kopior.

Jag är sj inne i 2 veckan på deus medicals tetsto enan och eftersom det är första gången jag kör deus medical kommer jag att lämna blodprov för att testa hur höga testovärden jag har efter 2-3 veckor. Har även köpt nouveaux testo enan i fall det är fake men nån gång under nästa vecka har jag svaret om Deus medical. Nouveaux är än så länge ett bra märke men ett annat märke som har haft bra kvalite i +10 år är alpha pharma.

Även balkan pharma är bra, det är också ett läkemdelsbolag som har sin bas i Moldova men jag är mycket osäker om dom balkan som vi har i Sverige är äkta. Jag körde balkans oljor för ca 2-3 år sedan men då köpte jag från apoteket när jag var i Moldova. Det var ett jävla tryck i deras oljor, så är dom äkta så märker du ganska snabbt utan att ens behöva lämna blodprov för testo.

Men generellt ser man sällan att någon säljer fake testo, det är en av dom mest billigaste råvaror.
Vänta till vecka 4 eller 5 då du har nått steady-state, hur ofta sticker du och hur många dagar efter stick tänkte du testa dig?
2021-07-29, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Deus är ett relativt nytt märke i den svenska marknaden, om man googlar deus medical så ser man att det är ett hundratals nätshopar som säljer märket. Det är också ett läkemdelsföretag så det måste vara bättre än nouveaux. Det finns säkert mycket kopior om just detta märke men vi hoppas att det som vi har i sverige är inte kopior.

Jag är sj inne i 2 veckan på deus medicals tetsto enan och eftersom det är första gången jag kör deus medical kommer jag att lämna blodprov för att testa hur höga testovärden jag har efter 2-3 veckor. Har även köpt nouveaux testo enan i fall det är fake men nån gång under nästa vecka har jag svaret om Deus medical. Nouveaux är än så länge ett bra märke men ett annat märke som har haft bra kvalite i +10 år är alpha pharma.

Även balkan pharma är bra, det är också ett läkemdelsbolag som har sin bas i Moldova men jag är mycket osäker om dom balkan som vi har i Sverige är äkta. Jag körde balkans oljor för ca 2-3 år sedan men då köpte jag från apoteket när jag var i Moldova. Det var ett jävla tryck i deras oljor, så är dom äkta så märker du ganska snabbt utan att ens behöva lämna blodprov för testo.

Men generellt ser man sällan att någon säljer fake testo, det är en av dom mest billigaste råvaror.
Byter lite ämne nu men måste bara fråga
Vilken nål är lämpligast som uppsugsnål? Rosa eller grön?
2021-07-29, 14:46
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Kör alltid grön, räcker gott även till lite tjockare oljor. Känns som mindre nål är snällare mot gummit på vialen också.
2021-07-29, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Kör alltid grön, räcker gott även till lite tjockare oljor. Känns som mindre nål är snällare mot gummit på vialen också.
Syftade på ampull men kanske funkar me grön till de också
2021-07-29, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark

Rosa såklart.
2021-08-21, 12:00
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmarc
Så du menar på fullaste allvar att Nouveaux är bättre än ett erkänt HG-företag? 😃

Vilket HG företag syftar du på?`För balkan är verkligen inget HG företag, inte heller alpga pharma och alla andra 1ml tillverkare..sen när gör HG företag ex trenbolone?!?

visst är det bra steg över dom vanliga UG labben men HG med license och fabrik som ex astra zeneca??...nej

kanske dock klassas som "HG" enligt dagens ungdomar vad vet jag men HG bolag gör inte trenbolon,,finns säkert fler substanser dom inte gör..läkemedelsbolagen slutade med trenbolone/Parabolan mitten eller början av 90 el 80 talet tror ja...
2021-08-21, 16:25
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Vilket HG företag syftar du på?`För balkan är verkligen inget HG företag, inte heller alpga pharma och alla andra 1ml tillverkare..sen när gör HG företag ex trenbolone?!?

visst är det bra steg över dom vanliga UG labben men HG med license och fabrik som ex astra zeneca??...nej

kanske dock klassas som "HG" enligt dagens ungdomar vad vet jag men HG bolag gör inte trenbolon,,finns säkert fler substanser dom inte gör..läkemedelsbolagen slutade med trenbolone/Parabolan mitten eller början av 90 el 80 talet tror ja...

Du har noll koll. Gör oss en tjänst och åtminstone googla på dom innan, tycker du det ser ut som ett UG lab?
Så Jo dom har licens och en fabrik ala astra zeneca style i Moldavien.
2021-08-21, 16:31
Medlem
Någon som hört talas om medi pharma ?
2021-08-22, 16:14
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Du har noll koll. Gör oss en tjänst och åtminstone googla på dom innan, tycker du det ser ut som ett UG lab?
Så Jo dom har licens och en fabrik ala astra zeneca style i Moldavien.

Du förstår uppenbarligen inte min poäng..tror du det finns en anledning till att pfizer - johnson&johnson - Aburhian CO och andra stora läkemedelsbolag inte ex tillverkar trenbolon??

idag är allt HG om det är 1ml tydligen...åk ner till indien.Moldavien och andra liknande länder så kan du köpa HG license för tillverkning på ett vips du med..

blir fan vettsrkämd kring hur enkelt folk köper allt idag...

antar dock att alpha och balkan pharma är det "nya HG "
lite som nya sverige lol

för 20år sedan fanns även balkan på marknaden och då hade dom ingen license eller i närheten av produkt utbudet dom har idag
Senast redigerad av s44m 2021-08-22 kl. 16:17.
2021-08-22, 21:46
Bannlyst
Citat:

Sprid inte falska information om du inte har koll på läget, Balkan är ett legalt företag och har sin bas i Moldova. Du kan hitta Balkans produkter i samtliga apotek i Moldova och även i andra östeuropiska länder. Dom tillverkar också parabolan av bästa kvalite, har provat deras parabolan när jag var en gång i tiden i Moldova.
2021-08-23, 08:59
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Du förstår uppenbarligen inte min poäng..tror du det finns en anledning till att pfizer - johnson&johnson - Aburhian CO och andra stora läkemedelsbolag inte ex tillverkar trenbolon??

idag är allt HG om det är 1ml tydligen...åk ner till indien.Moldavien och andra liknande länder så kan du köpa HG license för tillverkning på ett vips du med..

blir fan vettsrkämd kring hur enkelt folk köper allt idag...

antar dock att alpha och balkan pharma är det "nya HG "
lite som nya sverige lol

för 20år sedan fanns även balkan på marknaden och då hade dom ingen license eller i närheten av produkt utbudet dom har idag

Det handlar om pengar givits. Tren marknaden är inte är inte så stor.
Det finns mer HG lab som tillverkar tren..
Sen tillverkar dom du nämner inte direkt något stort utbud av testo heller t.ex. möjligtvis Pfizer tillverkar depo, men resten?

Som en annan skriver, bp finns på vart enda apotek i öst europa. Du blir lätt rädd för ingenting
2021-08-25, 00:21
Medlem
UdoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkansLever
Någon som hört talas om medi pharma ?

Jag har testo av detta märke, men är inte på någon kur för tillfället, så även jag är nyfiken om någon har testat detta märke och kan ge ett omdöme?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in