2021-07-18, 10:13
Medlem
Tips inför semestern, undvik badplatser som har kollektivtrafik/bilparkering.
Citera
2021-07-18, 11:00
Medlem
Casual-Cultures avatar
haha jag älskar att dom skickar ut kvinnliga poliser till dessa babbar för det är bara svenska kvinnor som tycker om invandrare och röstar och vill ha dom här då ska dom också få känna av konsekvenserna av invandringen.
Citera
2021-07-18, 12:12
Medlem
Låter som ett slagsmål? Brutet ögonbryn, hur går det till?
Citera
2021-07-18, 12:49
Medlem
Vilka grupperingar huserar i södra göteborg?
Citera
2021-07-18, 12:53
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Vilka grupperingar huserar i södra göteborg?

Nordgöteborgare mot sydgöteborgare kanske , men förmodligen inre spänningar mellan sydgöteborgare och sydgöteborgare! ( väldigt sydliga)
Citera
2021-07-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Såg du det? Vad hände mer..

Han kallade samma tjej för hora och slog till en annan tjej. Som sagt, folk ingrep för att skydda dessa tjejer och därav blev det bråk. Det är alltså inte någon gängkonflikt eller liknande det handlar om, vet inte riktigt varför media vill ge det intrycket.
Citera
2021-07-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iammichelemorrone
Han kallade samma tjej för hora och slog till en annan tjej. Som sagt, folk ingrep för att skydda dessa tjejer och därav blev det bråk. Det är alltså inte någon gängkonflikt eller liknande det handlar om, vet inte riktigt varför media vill ge det intrycket.
Var du där? Kan du inte berätta lite mer?
Citera
2021-07-18, 14:03
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Var du där? Kan du inte berätta lite mer?

Vad mer finns det att berätta? Ge dig. Någon tafsade på en tjej/kallade henne hora och så blev det bråk. End of story.
Citera
2021-07-18, 14:12
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Samma visa i Stockholms badplatser ett ställe för babas att hänga och vältra sig. Nu har man även upptäckt och börjat invadera Gotland som enligt egen utsago liknar sina hemländer säger en Libanes i lokalpressen kalksten , låg vegitistion gamla ruiner får o getter ett nytt Gazaremsan helt enkelt.

Stackars Gotland. Men dom klarar sig nog bättre då det inte finns någon tunnelbanestation i närheten.

Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Eller välj Polen eller Estland.

Senast jag var i baltstaterna före Covid så såg jag en EN färgad och det var en turist som jag.

Men tidpunkten då bråket inträffade så var det nog inga svenskar kvar? Därför så är det grupperingar som bråkat. Antagligen sandnegrer och Apghaner. De senare verkar vara inblandade i all skit som uppstår.
Citera
2021-07-18, 14:16
Medlem
Retsinas avatar
Två grupperingar alltså.
Vet vi om det var punkare och raggare?
Eller var det hårdrockare mot synthare?

Citera
2021-07-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polackfan
Enligt vittnen var GM blattar, men ingen har sagt något om "offret". Kan det vara en blatte det också? Klanbråk isåfall. Poliserna som skickades ut var tydligen 3 brudar. Makalöst, om detta är sant.

Jag räknade till minst 6 polisbilar på plats i området men det kan ju ha varit 3 som var på plats först.
Citera
2021-07-18, 14:48
Medlem
Polackfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metallian
Jag räknade till minst 6 polisbilar på plats i området men det kan ju ha varit 3 som var på plats först.

Oj fan! Så många? Det var som...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in