Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig1.2
Det står "This account doesn't exist" på twitter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig1.2
Finns det mer om det här någonstans och just Röstlund (förutom dumpenposten, som jag antar inte handlar om Röstlund)?
Det verkar nästan för bra för att vara sant att Röstlund, drivande i att tysta Dumpen, skulle ha en pedofilkompis som åker dit.
EDIT. Det är nästan 2 veckor sen pedot som hävdade att han var kompis med Röstlund (som någon sorts försvar) åkte dit så det kan vara något helt annat som föranlett raderandet.
Ja, vi som är gamla psyopsare går då genast in och försöker skapa ett konto med det namnet för att ta över det och sprida desinformation. I det här fallet går det inte, vilket tyder på att det inte är ordentligt raderat.
Det kan finnas tusen orsaker, men på X har vänstern mycket tydligt lidit nederlag i kulturkriget sen Elon slutade med politisk moderering. De överger plattformen i drivor.
Man ska betänka att åsiktskontrollen i vänsterns kultur helt bygger på angiveri i alla lägen och att sedan deras politiska uthängningar och metoder för att styra opinionen genom skam, spott och spe gått på kryptonit så att säga har X förlorat i sitt värde för dem.
Elon tvingar vänstern att mogna kulturellt i sitt offentliga samtal, vad jag förstått kommer han begränsa blockfunktionen med strax, så det kan finnas flera orsaker givetvis.
Men det är klart att en pedofil som namedroppar CRJ är väl inte så kul för honom, Det är tveklöst så att ETC ideologiskt är avtagare till den kultur av akademiska vänsterbögar som en gång i tiden ansåg pedofili som vilken sexuell läggning som helst och som också försökt normalisera det.
Tiderna har förändrats men tendensen att skrika "moralpolis" när människor reagerar på sexualisering av barn finns där.
Så absolut, det kan vara något annat. Men jag tror det är en bidragande faktor.