• 1
  • 2
2021-10-11, 17:49
Medlem
Herregud vilka äckliga svar du får!

Helt ärligt nu, Flashback är HELT fel forum, man kommer få en majoritet av transfobiska svar.

Det viktigaste för dig ska inte var att "passera" eller passa in, känn efter och hitta din egen stil,det är en process och att "passera" är inte det viktigaste, det är faktiskt är viktigast är att DU som person mår bra.

Kan rekommendera dig att läsa på https://transformering.se det är egentligen endast en bråkdel av allt som sker men det är en start.

Kika på " I am Cait" men skit i Caitlyn, de andra medverkade är de som faktiskt gör något bra för transrörelsen.

Lycka till och hör av dig ifall du undrar något.
Citera
2021-10-11, 19:29
Medlem
HateForTheIslands avatar
Tror inte flashback är det bästa forumet att ställa den här frågan på pga ja...all skit. Men personligen tycker jag att om du lider av könsdysfori och att leva som det könet du föddes som verkligen känns jävligt off, gör din psykiska hälsa en tjänst och kom ut ur garderoben/börja en utredning för könsdysfori. Att känna att ens kropp och hur andra ser den är skev kan inte direkt vara bra för en. Kom ut om du känner att det är rätt. Skit i vad folk säger ifall dom skulle vara emot det.
Det är ingen annan förutom du som behöver leva i din kropp.
Citera
2021-10-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horleif
Hej, börjar känna mer och mer att jag är trans men vet inte om det är värt det att komma ut. Samtidigt som jag känner att jag hade mått bättre om jag hade fått ut det känner jag också att det kommer att bli en hel del komplikationer med t.ex vänner och annat. Tror ni det är bättre att bara låtsas som inget.

Beror på, är du söt ens?
Citera
2022-12-11, 22:54
Medlem
Hur gick det sen?
Citera
2022-12-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horleif
Hej, börjar känna mer och mer att jag är trans men vet inte om det är värt det att komma ut. Samtidigt som jag känner att jag hade mått bättre om jag hade fått ut det känner jag också att det kommer att bli en hel del komplikationer med t.ex vänner och annat. Tror ni det är bättre att bara låtsas som inget.

Varför inte acceptera den för den du är född till?
Citera
2022-12-21, 19:05
Medlem
snooper123s avatar
Hur har det gått ts?
Om du kommer ut som det, vill du då också operera dig?
Citera
2022-12-21, 19:05
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Gör det som känns bäst. Ifall vänner och andra har synpunkter är de inte värda att vara kvar i ditt liv.

You go girl!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in