2021-07-16, 14:17
Medlem
Någon som vet varför denna slössing och vilka mähän det handlar om?
Citera
2021-07-16, 14:48
Medlem
Trakessons avatar
Med tanke på hans swag skulle jag gissa på en motorburen ungdom som arbetar inom skogsbruket.
Fast vart kom rånet in? Var det ”leatherface” som försökte råna någon eller avstyrde han rånet och jagade rånaren på flykten? Tyvärr kan jag inte läsa artikeln som är låst, men bilden på motorsågsinnehavaren imponerar. Någon som vet vilket märke och modell det är på sågen?

The saw is family…
Citera
2021-07-16, 15:28
Medlem
Låter som att det skulle vara MENA invandrare.
Citera
2021-07-16, 17:37
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertyderk
Den ligger på nwt och fb.

Länka
Citera
2021-07-16, 20:05
Medlem
Flashbackatmes avatar
Börjar bli lite drama i en facebookgrupp nu.
Låter nästan som vissa backar honom med sågen och påstår att han försvarade sig mot de andra personerna,hurmycket skitsnack detta är fortfarande oklart.
Citera
2021-07-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Med tanke på hans swag skulle jag gissa på en motorburen ungdom som arbetar inom skogsbruket.
Fast vart kom rånet in? Var det ”leatherface” som försökte råna någon eller avstyrde han rånet och jagade rånaren på flykten? Tyvärr kan jag inte läsa artikeln som är låst, men bilden på motorsågsinnehavaren imponerar. Någon som vet vilket märke och modell det är på sågen?

The saw is family…

Synd att de andra inte hade sågen med sig. Kunde blivit en schysst fight, som Dennis Hopper vs Leatherface i TCM 2.
Citera
2021-07-16, 20:18
Moderator
OYs avatar
Datum tillagt i rubriken.

/Mod
Citera
2021-07-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Låter nästan som vissa backar honom med sågen och påstår att han försvarade sig mot de andra personerna,hurmycket skitsnack detta är fortfarande oklart.
Vilka grupperingar av unga män rör det sig om? Du behöver inte nämna personer vid namn.
Citera
2021-07-17, 00:58
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Vilka grupperingar av unga män rör det sig om? Du behöver inte nämna personer vid namn.
Vad man hör i filmen så är det ju någon utlänning som gapar så det är väl en gruppering. Den andra misstänker jag är vanliga svenskar.
Såg även i samma veva att en hund blivit stulen av några syrier i Arvika,måhända detta har en koppling?
Citera
2021-07-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Kan du inte länka till den här facebookgruppen?
Citera
2021-07-17, 14:02
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Kan du inte länka till den här facebookgruppen?
Sök på brottplats västra värmland
Citera
2021-07-18, 11:45
Medlem
Killen med motorsågen var lill-t*otte?
Allt handlade om knarkaffärer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem