• 2
  • 3
2021-07-17, 14:56
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikitomte
Lena Ph har ägt ett hus i Vetlanda, annars var det rätt.

Det har hon säkert även det.

https://www.qx.se/nyheter/900/lena-p...-i-rampljuset/

Hon är ifrån Vetlanda. Men har även bott i Jönköping.
Citera
2021-07-17, 16:06
Medlem
magpies avatar
"Nöjesprofil" kan väl lika gärna vara någon lokal förmåga som hänger på Jönköpings alla heta uteställen varje helg. Eller hängde innan covid satte stopp. Lite som Fogstrand på Stureplan för några år, eller ett decennium, sedan; världskänd i en mikroskopisk krets på 15 pers, men totalt okänd utanför densamma.
Citera
2021-07-17, 22:19
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
"Agneta Fältskog, Björn Afzelius, Ing-Marie Carlsson, Viktor Rydberg och Johan Davidsson är några av stadens exempel på framgångsrika kändisar."

Bara välja och vraka.
Och jag som trott att Agneta Fältskog var från Västervik!
Det förklarar varför Björn är så frälst i Vastervik... Björn Ullveus

Agneta, växte hon inte upp i ett höghus, och då, om du har rätt, vilket du utgår jag ifrån har rätt i - i Jönköping.

Vad hände med Björn Afzelius, Viktor Rydbergs och Agneta Fältskogs jönköpiska, eller va di nu kallert!
Senast redigerad av Kallis 2021-07-17 kl. 22:24.
Citera
2021-07-17, 22:28
Medlem
Flaggprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Er*k Sp*rrong är ju en törstig individ. Men vet inte hur det ligger till med narkotika. Han frekventerar ju ibland i AMK Morgon dock.

Vad är AMK Morgon?
Citera
2021-07-17, 22:39
Medlem
cpjulias avatar
Citat:
Er*k Sp*rrong är ju en törstig individ. Men vet inte hur det ligger till med narkotika. Han frekventerar ju ibland i AMK Morgon dock.

Ja Du, han har ju gått ut med att han är deppig. Frågan är ju om skulle klassas som nöjesprofil? Iallafall inte för allmänheten.
Citera
2021-07-17, 22:42
Medlem
cpjulias avatar
Citat:

Däremot är ju Carin S*llenberg från Jönköping?
mer driv i den bruden och mer drogliberal av min uppfattning.
Fan ja älskar Carin.
Citera
2021-07-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Tror inte det är han, men Fr*drik Bolt*es är en irriterande "nöjesprofil" från jönköping jag gärna skulle se defamerad, så hoppas det är han 😁

En fruktansvärt äcklig person! Hoppas verkligen det är han som torskat.Fast han röker väl mest braja äcklabäät.
Citera
2021-07-19, 18:56
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
En fruktansvärt äcklig person! Hoppas verkligen det är han som torskat.Fast han röker väl mest braja äcklabäät.
Han är typisk för beteendet, så rent profilmässigt skulle det kunna vara han. Men tror han var utomlands runt tiden för det, såg jag när jag googlade runt.
Citera
2021-07-19, 22:54
Medlem
Det var väl ändå inget/inga jättebrott denna person begått, anser jag. Han/hon var ju faktiskt inte gjort någon annan individ skada, så förstår inte varför det är en så pass het nyhet som legat på Aktuella ämnen en längre tid. Folk/tidningar får det att låta som att vederbörande har misshandlat och våldtagit någon. Hastighetsgränserna är gentemot övriga länder väldigt lågt satta här i Sverige, en 80-väg är ungefär som en 110-väg utomlands många gånger.
Citera
2021-07-20, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Det var väl ändå inget/inga jättebrott denna person begått, anser jag. Han/hon var ju faktiskt inte gjort någon annan individ skada, så förstår inte varför det är en så pass het nyhet som legat på Aktuella ämnen en längre tid. Folk/tidningar får det att låta som att vederbörande har misshandlat och våldtagit någon. Hastighetsgränserna är gentemot övriga länder väldigt lågt satta här i Sverige, en 80-väg är ungefär som en 110-väg utomlands många gånger.

Det är ju droger som denna person har hanterat/ tagit.
Bara meth är ju jävligt lömskt och blandas det med kokain så säger det sig självt vilka konsekvenser det kan bli.

Men skulle vara kul att veta vem denna "nöjesknarkare" är iallafall.
Citera
2023-02-11, 06:31
Medlem
[quote=Diromiro|76577563]Hej gott folk, jag tror det är Samuel
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem