2021-07-14, 01:24
Medlem
chiliislifes avatar
För några år sedan gjorde jag en gift kvinna med barn, dock gjorde vi abort men jag ångrar det. Vi hade tänkt skapa en familj. Gjorde jag fel i att göra abort och dumpa henne med sin man?
Citera
2021-07-14, 01:28
Medlem
dznBots avatar
Varför gjorde ni abort om ni tänkte skapa en familj?
Citera
2021-07-14, 01:30
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Varför gjorde ni abort om ni tänkte skapa en familj?
Hon frågade mig om jag verkligen ville ha barnet men jag fick press från kompisar att göra abort. Tyvärr mina kompisars fel.. Men jag tog ju beslutet i slutändan så..
Citera
2021-07-14, 01:33
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Hon frågade mig om jag verkligen ville ha barnet men jag fick press från kompisar att göra abort. Tyvärr mina kompisars fel.. Men jag tog ju beslutet i slutändan så..
Ja och nu är det gjort och går inte att ändra. Om du får massa svar här att det var rätt eller fel gör dig nog inte gladare.
Vad har du gjort istället?
Citera
2021-07-14, 01:35
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ja och nu är det gjort och går inte att ändra. Om du får massa svar här att det var rätt eller fel gör dig nog inte gladare.
Vad har du gjort istället?
Jadu det har hänt massa skit med förgiftning av grannar och poliser som har misshandlat mig och skickat mig på tvångsvård. Fick droger på psykiatrin som försrstört mig totalt.
Det kanske var Gud som straffade mig.
Citera
2021-07-14, 01:38
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Jadu det har hänt massa skit med förgiftning av grannar och poliser som har misshandlat mig och skickat mig på tvångsvård. Fick droger på psykiatrin som försrstört mig totalt.
Det kanske var Gud som straffade mig.
Men vad säger att det inte hade hänt ändå? Kanske med skillnaden att ett barn hade behövt vara med om allt detta?
Tror inte Gud straffade dig. Ledsen att du haft det så.
Citera
2021-07-14, 01:40
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Men vad säger att det inte hade hänt ändå? Kanske med skillnaden att ett barn hade behövt vara med om allt detta?
Tror inte Gud straffade dig. Ledsen att du haft det så.
Nej då det hade inte hänt om jag gjorde andra val i livet. Till exempel om jag inte gjorde abort med den gifta kvinnan. Då hade de aldrig förgiftat mig om jag hade ett barn, tror jag.
Citera
2021-07-14, 02:23
Medlem
Ring jourhavande präst så kan han förklara hur du skall finna guds förlåtelse.
Citera
2021-07-14, 03:29
Medlem
Citat:

Tyvärr dina kompisars fel, du kan börja där med att sluta skylla på någon annan.
Citera
2021-07-14, 03:32
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjertsheriff
Tyvärr dina kompisars fel, du kan börja där med att sluta skylla på någon annan.
Kanske men man gör inte så som dom gjorde. Jag föll för trycket.
Citera
2021-07-14, 03:38
Medlem
Citat:
Kanske men man gör inte så som dom gjorde. Jag föll för trycket.

Jag tror du tagit lite för mycket av det goda, eller eventuellt fuskat med medicinen.
Ring din kontaktperson på öppenvården och reflektera dina frågor, så ska du se de blir bättre!
Citera
2021-07-14, 03:39
Medlem
dwgs avatar
Citat:
fick press från kompisar att göra abort. Tyvärr mina kompisars fel.. Men jag tog ju beslutet i slutändan så..

Dessa ord gör att du inte är redo för papparollen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in