2021-07-13, 10:54
Avslutad
Jag är inte pedofil, men jag undrar varför jag har så svårt att vistas i samma rum som en pojke när det går lätt att låta en flicka sova över. Jag älskar flickor på rummet, trots att det inte är sexuellt.

Hur kan det vara så stor skillnad i "feeling" beroende på om det är en MILF-mamma till en son eller en dotter. Jag påstår att jag i en längre relation hellre tar en medeltjej med en flicka/döttrar, än en supersexig pingla med en pojke/söner.

1 pojke sänker en kvinnas attraktionsvärde med 3 poäng. Flera pojkar med mer än så.
1 flicka höjer en kvinnas attraktionsvärde med 2 poäng. Flera flickor beror nog på.

Kan det vara så att man undermedvetet tänker att man kan ha sex med dottern i framtiden och därför lättare accepterar henne? Hur känner ni?
Vad gör man om man kommer till en kvinna som har en son?
Citera
2021-07-13, 10:57
Medlem
Du har kanske ett lite medeltida tänk och ser sönerna som ett hot mot dina framtida söner medan flickorna helt enkelt är egendom som tillfaller dig efter att du betäcker modern.
Citera
2021-07-13, 11:01
Medlem
Kan inget om situationen men håller med. Det som kan gå fel är att det kan bli vardag. Inte kul att komma in på toaletten och känna en bajsning gjord av en kvinna under menstruation.
När de blir äldre ska de in med sina killar. Tänk tanken att det blir en blatte. Väldigt mysig lukt den morgonen...
Kanske bättre att hoppas på att pojken växer upp till en bra vän. Det är iaf trevligt att få deras kvinnliga madrasser på besök. Sen kan du ju skita i allt och köra en rape på henne ifall du vill släppa taget.
Citera
2021-07-13, 11:11
Medlem
Zitilitess avatar
Älskar när en tråd börjar med "Jag är inte pedofil, men" hahahah

TS du bör nog inte ha någon mindreårig hemma överhuvudtaget
Citera
2021-07-13, 11:16
Avslutad
En son i rummet luktar testosteron, även om han bara är ett barn. Ett år räcker för att man ska känna förakt. När dom kryper på en och tafsar en i ansiktet.
Det känns inte bögigt men äckligt när dom blir lite äldre. Är det någon slags trekantskänsla man känner, dvs att han tittar?
Återigen, här går det bra om det är en flicka. Ju äldre desto bättre, så kan jag nog säga.
Citera
2021-07-13, 11:29
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskuken
Jag är inte pedofil, men jag undrar varför jag har så svårt att vistas i samma rum som en pojke när det går lätt att låta en flicka sova över. Jag älskar flickor på rummet, trots att det inte är sexuellt.

Hur kan det vara så stor skillnad i "feeling" beroende på om det är en MILF-mamma till en son eller en dotter. Jag påstår att jag i en längre relation hellre tar en medeltjej med en flicka/döttrar, än en supersexig pingla med en pojke/söner.

1 pojke sänker en kvinnas attraktionsvärde med 3 poäng. Flera pojkar med mer än så.
1 flicka höjer en kvinnas attraktionsvärde med 2 poäng. Flera flickor beror nog på.

Kan det vara så att man undermedvetet tänker att man kan ha sex med dottern i framtiden och därför lättare accepterar henne? Hur känner ni?
Vad gör man om man kommer till en kvinna som har en son?

Jag tror det finns gott om orsaker varför du är singel och för att vara ärlig, det är nog för det bättre
Citera
2021-07-13, 11:30
Avslutad
Låter som ett grekiskt drama från antiken.
Citera
2021-07-13, 12:12
Medlem
Basens avatar
Tror att det är ett ganska naturligt/animaliskt tänk, för i djurvärlden hade väl alfahannen dödat alla unghanar som inte var ens egen avkomma, för att slippa framtida konkurrens, medan alfahanen skulle parat sig med honorna när de blev könsmogna.
Citera
2021-07-13, 12:13
Medlem
cultofdeaths avatar
Alla som skriver att TS är sjuk. Det är ni som är sjuka i huvudet.

TS, jag tror att det är fullt normalt det du känner. Det är så vi är programmerade och du lägger upp det ärligt.
Citera
2021-07-13, 12:13
Medlem
Whitfieldss avatar
Intressant frågeställning. Har själv aldrig haft någon av de känslor du haft. Har uppfostrat andras söner och det har fungerat utan problem på alla plan.

Av regel brukar man säga pappas flicka, och mammas pojke, dvs att söner tyr sig till mamman och döttrar tyr sig till pappan. Kanske det är ett svar? Men man får aldrig glömma bort att vi är djur, och dessutom flockdjur. Våra instinkter är miljoner år gamla. Därifrån får andra flashbackare ta över.
Citera
2021-07-13, 12:14
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Tror att det är ett ganska naturligt/animaliskt tänk, för i djurvärlden hade väl alfahannen dödat alla unghanar som inte var ens egen avkomma, för att slippa framtida konkurrens, medan alfahanen skulle parat sig med honorna när de blev könsmogna.

Det ligger mkt i det du säger misstänker jag.
Citera
2021-07-13, 12:21
Medlem
Questioneers avatar
Kan ju vara så att man se killen som ett hot mot sig själv, lite lik hur vissa djur beteer sig. De brukar också stöta ut andra hanar. Fast jag personligen hade hellre haft en son, Sverige är inget bra land längre för tjejer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in