Minns att det för 10-15 år sedan visades porr på svenska betaltvkanaler.
Det visades gamla svenska porrfilmer i sdkvalitet. Även om det bara var i sdkvalitet så var det ändå mycket bätte kvalitet på bilden än vad man hittar på internet nu, torrents utan seeders eller i asdåligt kvalitet på någon skitsida.
Känner någon till någon samling av svensk porr i bra kvalitet utan streaming compression alá 2007, eller om det fortfarande finns någon porrtvkanal som jag har missat?
Senast redigerad av elboi 2021-07-12 kl. 22:19.
Minns att det för 10-15 år sedan visades porr på svenska betaltvkanaler.
Det visades gamla svenska porrfilmer i sdkvalitet. Även om det bara var i sdkvalitet så var det ändå mycket bätte kvalitet på bilden än vad man hittar på internet nu, torrents utan seeders eller i asdåligt kvalitet på någon skitsida.
Känner någon till någon samling av svensk porr i bra kvalitet utan streaming compression alá 2007, eller om det fortfarande finns någon porrtvkanal som jag har missat?
Saknar också den gamla svenska porrindustrin, jag har försökt att leta runt lite men inte hittat så mycket. Jag hitta dock denna sida som har mycket schyssta gamla men även nya svenska porr videor.
Ta för mig. Diggade henne som fan, alltid stor eloge till damer som tar kuk i ändtarmen. Minus för en hårig kuk det äcklar mig. Men som svar på din fråga, nej. Aldrig sett varken då eller nu. Men hade varit kul med info om vem hon är och vart den spelas in, ser ut som en skola eller något?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!