2006-06-01, 23:10
Medlem
526s avatar
Teorin lyder som följer:
Om en heterosexuell man tittar på en naken kvinna (även påklädda) uppstår attraktion och därmed fysisk reaktion i form av bånge.
Om homosexuell man tittar på annan man uppstår attraktion och därmed fysisk reaktion i form av bånge.
Men vad händer om homosexuell man tittar på sig själv?

Empiriskt exempel:Låt säga att en homosexuell man befinner i ett sånt där spegelrum som finns på Gröna Lund, där det är speglar överallt och man ser delar av människor överallt och tappar rumsuppfattningen. Anta vidare att en HS har köpt ett par nya jeans som han inte riktigt vet hur dom ser ut. När HS mannen ser ett smaskigt arsle i en spegelbild som är hans eget men han vet inte det själv. Frågan är då; kan HS mannen dra en banjo till sin egen röv, och tänka "mumsfilibabba" utan att fatta att det är sin egen röv s.a.s
Hur funkar det för lesbiska tjejer?
Citera
2006-06-01, 23:39
Medlem
E.C.Cs avatar
Jag tänker på mig själv när jag runkar/har sex, det betyder väl inte att jag är gay?
Citera
2006-06-02, 00:10
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.C.C
Jag tänker på mig själv när jag runkar/har sex, det betyder väl inte att jag är gay?

Att du bultar på dig själv bakifrån eller?
Citera
2006-06-02, 00:18
Medlem
E.C.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Att du bultar på dig själv bakifrån eller?

Nej, men desto mer på min tajta lilla stjärt och inoljade magmuskler...
Gröna Lund nästa!
Citera
2006-06-02, 00:28
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Äh, om man inte har någon porr kan man ju runka till sin egen spegelbild. Jag är inte bög men det kan vara svårt att hålla tassarna borta om man råkar gå naken förbi en spegel.
Citera
2006-06-02, 00:41
Medlem
E.C.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownens~Tårar
Äh, om man inte har någon porr kan man ju runka till sin egen spegelbild. Jag är inte bög men det kan vara svårt att hålla tassarna borta om man råkar gå naken förbi en spegel.

Exakt. Det är ju knappast mitt fel att jag föddes störst, bäst och vackrast, och därför finner mig själv mer attraktiv än den genomsnittliga kvinnan.
Ska bara operera in en fitta i navlen också, så slipper jag ha kontakt med de små liven öht sen.
Citera
2006-06-02, 15:34
Medlem
vildandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Teorin lyder som följer:
Om en heterosexuell man tittar på en naken kvinna (även påklädda) uppstår attraktion och därmed fysisk reaktion i form av bånge.
Om homosexuell man tittar på annan man uppstår attraktion och därmed fysisk reaktion i form av bånge.
Men vad händer om homosexuell man tittar på sig själv?

Empiriskt exempel:Låt säga att en homosexuell man befinner i ett sånt där spegelrum som finns på Gröna Lund, där det är speglar överallt och man ser delar av människor överallt och tappar rumsuppfattningen. Anta vidare att en HS har köpt ett par nya jeans som han inte riktigt vet hur dom ser ut. När HS mannen ser ett smaskigt arsle i en spegelbild som är hans eget men han vet inte det själv. Frågan är då; kan HS mannen dra en banjo till sin egen röv, och tänka "mumsfilibabba" utan att fatta att det är sin egen röv s.a.s
Hur funkar det för lesbiska tjejer?

Han kan nog tända på sig själv, på samma sätt som du skulle kunna tända på din mamma/syster under samma förutsättningar.
Citera
2006-06-02, 17:21
Medlem
Jag blir faktiskt kåtare när jag ser på min egen hårda kuk som ligger perfekt i näven när man runkar... och jag har fortfarande inte blivit homosexuell av det... märkligt...

Autoerotik ska man idka mycket och ofta... :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in