Citat:
Ursprungligen postat av
manfredkaltz
Vad gav hon för tips?
Det kommer jag inte riktigt ihåg eftersom jag slutat berätta för någon alls om hur mitt dejtande går och litar på mig själv eller är okej med om det går åt helvete. Men just att det går mycket bättre nu än när jag lyssnade på idiottips som ofta kom från tjejkompisar är anledningen att jag startade tråden.
Exempel 1: På förfesten
- Frågade henne om hon ville hänga på ut ikväll men det var igår och hon har fortfarande inte svarat. Ska jag skita i henne eller?
- Nej fan var inte så där töntig! Om du vill messa så messa bara!
Messar och självklart blir man nobbad och förnedrar för alltid.
Exempel 2: Långdistans
- Jag frågade henne om vi skulle snacka ikväll som vi gjort varje vecka när vi varit i olika städer och hon sa att hon var trött och ville sova. Klockan var 7.... Hon förslog inte ens en annan tid. Fan vad dåligt, nu tappar jag suget på att alls prata med henne igen.
- Men hon kanske bara är trött? Låt henne sova! Det är ju du som ska förslå en annan tid om hon är trött. Bara fråga henne. Du kan ju inte sluta snacka med henne för en sån här liten sak, vad är felet med dig?
Självklart sket jag i det här rådet och till slut kom hon tillbaka efter att jag ignorerat henne veckan efter. Kan tillägga att man blev kallad omogen mm när man vägrade följa råden.
Antingen jävlas dom med oss eller så är dom verkligen helt slut i huvudet.
Som någon annan skrev i tråden så verkar råden i själva verket vara VAD TJEJERNA ÖNSKADE ATT EN KILLE GJORDE så att det blir lättare för dem själva eller att de liksom känner försäkran om intresse och får överhanden. Det är därför man ofta ska GÖRA PRECIS TVÄRTOM.