Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
Gabapentin är föregångaren till Lyrica. Har hört att den hjälper vissa. Men om Lyrica som är starkare inte hjälpte, ja då vet jag inte. Jag är en av dem som bara blir hjälpt av benso. Du verkar ju ha respekten för den som man ska ha, men jag betvivlar att läkaren skriver ut. Och det är även dumt att ta emot, för har man vant sig så kan de ta bort medicinen utan ens trappa ner.
Jag går privat och det är enda alternativet för mig. Den vanliga vården blev helt bisarr, jag tillhörde en klinik helt utan läkare. De hyrde in någon då och då som bara ville tjäna pengar, de sket ju i en och skulle aldrig träffa en mer. Det enda var ständiga medicinbyten, ny medicin från varje ny läkare eftersom alla tyckte de visste bäst. Det var helt sinnessjukt och de hade inte ens reagerat om jag dött. Man tycker ju att de ska följa vårdplanen men som patient ligger det på dig att driva igenom den tyvärr. Ofta kan man inte ens ringa dem, så det är svårt att ligga på. Ofta har de meddelandetjänsten oaktiverad på 1177. Sedan ska man ju orka engagera sig med. Finns det privata alternativ så ta det, det är så mycket bättre. Lite tyvärr kan privata vara mer benägna att skriva ut benso så man får då verkligen se till att man inte tar dem varje dag. Då blir man fysiskt fast även om man inte har något mål att droga på dem.
För mig är Xanor det enda som hjälpt. Iofs klonazepam funkar ungefär lika bra för mig men är för muskelavslappnande.
Skäll på dem för att de glömt dig, de förtjänar det.
Njodå skällde gjorde jag och dom ringde upp när jag sa att dom får remittera mig till en privat avdelning fick en "akuttid" bra tänkt jag. Tacka som fan när dom sa att jag får betala 500 spänn när jag registrerade in mig.
Träffade en äldre gubbe som antagligen var en del av inventariet på avdelningen såg ut att vara redo att själv hoppa ut igenom sjunde våningen antagligen pågrund av stress
Barsk som fan men för en gångs skull slog jag i foten och var barsk tillbaka och då hittade vi varandra, han gjorde allt det som jag frågat om i ett halvår, nå det återställ att se har inget större hopp ser väl bättre sen när anteckningen kommer in.
Vägrade ge Benso för ångesten, sa till honom vilka helvetes bieffekter jag haft av Gabapentinen och då sa han ja men då ökar vi dosen det brukar kännas bättre då. Blindstyre som jag är litade jag på det.
Men sömntabletter skrev han gladeligen ut trots att jag sa att jag är trött hela tiden och inte gör någonting annat en sover. Zolpidem 5 mg har 70 tabletter hemma nu har 40 från tidigare. Och sen 3 uttag av lyrica 25 mg kvar sen tidigare och har 4 paket kvar hemma. Kanske ska börja knarka den skiten och sova mig igenom detta