2021-07-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hon och 14 andra är skrivna på adressen.

ja hon är skriven där men inte männen. De har inte svenskt personnummer.
Citera
2021-07-16, 14:33
Medlem
Sam.Boyds avatar
Är det ett ”vandrarhem” eller ett vandrarhem av typen tågluffare o budgetturister brukar bo på?

Det vore inte bra för sverigebilden om stackars skötsamma turister hamnar hos .... ni vet...
Senast redigerad av Sam.Boyd 2021-07-16 kl. 14:35.
Citera
2021-07-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
ja hon är skriven där men inte männen. De har inte svenskt personnummer.

Varför ljuger du, i den här tråden likt i flera andra? Jag vet exakt vem som är gripen, vilket du uppenbarligen inte gör.

Det är en person som är misstänkt, med utländsk bakgrund, men med svenskt personnummer (begärde spansk tolk vid häktningsförhandlingarna).

Sök hjälp om du finner det roande att trolla på det här viset.
Senast redigerad av Stefan S 2021-07-16 kl. 14:55.
Citera
2021-07-17, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Varför ljuger du, i den här tråden likt i flera andra? Jag vet exakt vem som är gripen, vilket du uppenbarligen inte gör.

Det är en person som är misstänkt, med utländsk bakgrund, men med svenskt personnummer (begärde spansk tolk vid häktningsförhandlingarna).

Varför släpper du inte info om du vet vem det är istället för att anklaga folk för att trolla? Eller ska du vara som en omogen lite unge..”haha jag vet vem det är, men det vet inte duhu”
Citera
2021-07-17, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadorerna
Varför släpper du inte info om du vet vem det är istället för att anklaga folk för att trolla? Eller ska du vara som en omogen lite unge..”haha jag vet vem det är, men det vet inte duhu”

Jag kallade personen troll eftersom signaturen i en rad trådar hävdat att denne sitter på relevant information, pekat ut fel personer, etc, när det sedan ganska omgående framgår att han endast hittar på saker. Ta en titt på vederbörandes historik.

Den som sitter häktad heter Raul Sebastian Susan. Han har erkänt. Under gårdagen bokades tid in för en Paragraf 7-undersökning hos Rättspsykiatri Stockholm, Rättsmedicinalverket.
Citera
2021-07-17, 23:37
Medlem
Citat:

Det tre knivskurna är Eva och två män som inte har svenskt personnummer. De har reservnummer.
Citera
2021-07-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Det tre knivskurna är Eva och två män som inte har svenskt personnummer. De har reservnummer.

Nej, du ljuger igen. Den Eva du pekar ut har inget med saken att göra. Inget våldtäktsförsök var inblandat, vare sig mot henne eller någon annan. Vilka involverade har ”reservnummer” (förmodar att du avser samordningsnunmer…) menar du? Kan du identifiera dem, likt jag identifierade gärningsmannen?

Varför går du in i tråd efter tråd och ljuger om saker? Här pekar du ut en namngiven kvinna som utsatt för ett våldtäktsförsök, samt hävdar att hon försökt värja sig med kniv, trots att du vet att det är ren och skär lögn.

Fullkomligt vidrigt gjort av dig.
Citera
2021-07-18, 08:25
Medlem
Citat:
Nej, du ljuger igen. Den Eva du pekar ut har inget med saken att göra. Inget våldtäktsförsök var inblandat, vare sig mot henne eller någon annan. Vilka involverade har ”reservnummer” (förmodar att du avser samordningsnunmer…) menar du? Kan du identifiera dem, likt jag identifierade gärningsmannen?

Varför går du in i tråd efter tråd och ljuger om saker? Här pekar du ut en namngiven kvinna som utsatt för ett våldtäktsförsök, samt hävdar att hon försökt värja sig med kniv, trots att du vet att det är ren och skär lögn.

Fullkomligt vidrigt gjort av dig.

Det är du som är vidrig som nekar till att stackars Eva blev knivhuggen i huvud, hals och armar. Du borde skämmas. Den ena invandraren fick kniven i bröstet,
arm och händer och den andra hals och huvudet. Du borde skicka blommor till Eva och be om ursäkt för att du offentligt på nätet förnekar att hon blivit svårt skadad. Jävla näthatare, nekar till att en äldre kvinna blivit brutalt knivhuggen.
Citera
2021-07-21, 23:40
Medlem
Hur fortskrider detta fall?
Citera
2021-08-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Hur fortskrider detta fall?

Det har vuxit till fem målsägande vid det här laget:

https://docdro.id/Rw0IiTF
Citera
2021-08-06, 19:32
Medlem
Citat:

Jag kan berätta mer om vilka de inblandade är, samt hur det hela gått till, men vill att intenog med sina djupa insikter berättar mer först. För han vet trots allt mer än de flesta om de flesta brottsfall i Sverige, om han nu inte är ett troll.
Citera
2021-08-06, 19:36
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:

Tack för faktauppgifterna.
Knivgalningen R*ul Seb*sti*n Sus*n vad är det för en?

Alla *=A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in