• 5
  • 6
2022-04-07, 09:07
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Tror du dom sitter i Sverige?
De flesta är IT folk som tar med sig familjen.
Vet flera stycken då jag har samarbetat med ett företag som importerar dessa och hyr ut dom.
Volvo, Ericsson osv.

Men såg ni inte nyheterna i morse....
Enormt många Ryssar har ju flytt hit den sista månaden 85 st...helt oooootrooooooliga mängder.......

Antalet indier har fördubblats på några få år, i Göteborg ser jag horder av dem var jag än går, vänta tills deras barn växer upp så får du se om de blir lika fredliga, om det fortsätter fördubblas kommer de snart bli den största indvandrargruppen. Efter de överbefolkat sitt eget land kommer de överbefolka även Sverige och andra länder
Citera
2022-04-07, 10:55
Medlem
Bara i Helsingborg är antalet indier nu drygt femtonhundra styck. Visst många arbetar inom ex vis IKEA men att föröka sig är dem rysligt effektiva på också av att döma hur det ser ut på dagis och skolor.
Citera
2024-01-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Det är inget problem, de jobbar och för ngt positivt. Inte fan håller indier på med kriminalitet.

Jobbar kanske de gör men om de för något positivt tvivlar jag. Man behöver inte vara kriminell för att bete sig sunkigt. Bara att kolla på stället de kom ifrån.
Citera
2024-01-24, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://www.friatider.se/indier-fort...vandrargruppen

[b]

Kommentarer på detta? Är det förare på Foodora, Wolt, UberEats eller?

Du kan andas ut. Enligt en färsk undersökning så kommer 55 % av allt muslimhatande inlägg och material på internet från just indier så där borde ni komma bra överens
Citera
2024-01-24, 16:58
Medlem
Fler härliga civiliserade indier till sverige säger jag. inget problem
Citera
2024-02-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godschild
härliga civiliserade indier

Vart hittar man dem?
Citera
2024-02-06, 08:44
Medlem
Pusts avatar
Indier kanske jobbar, men jag tycker inte att de är så mycket bättre än muslimer utifrån min erfarenhet. Otrevliga och impulsiva med ett enormt mindervärdeskomplex gentemot vita människor. I Indien förtrycks också kristna av hinduer. Inte bara muslimer de hatar.
Citera
2025-08-13, 11:52
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...iljen-kanaskar

Fortfarande största gruppen.

Men vad menas? Dom invandrar hit för dom fått arbetstillstånd? Jättebra att dom kommer hit och jobbar men samtidigt blir Europa och Sverige ”mindre” Europa eftersom det blir ett ”folkombyte”. Är jag rasist som tänker så?

I grunden kommer dom hit för dom inte kräver lika hög lön som européer men får samtidigt högre levnadsstandard och högre lön här än i Indien. Och det är ju heller inte bra för då pressas lönerna ännu lägre för svenska it-arbetare.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in