• 2
  • 3
2021-07-14, 18:16
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Jo jo, visst är det högst individuellt. Jag menar att rent kollektivt vet vi nog bättre än tjejer hur de flesta killar vill ha det eftersom vi är killar själva.
Säg inte det, nu har jag aldrig blivit avsugen av en kille men tjejerna vet precis hur det ska sugas och jag klagar definitivt inte
Citera
2021-07-24, 08:13
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brejjan
Där sade du något, många glömmer bort att pungen och inte minst området mellan pung och anus är mycket känsligt. Anus vill jag nog helst inte ha ett finger i, det räcker med att doktorer gör det då och då och det är obekvämt som tusan.

Haha, ja att det är obekvämt hos doktorn kan man ju förstå. Lite skillnad mot röv och prostatamassage medan man får en avsugning
Citera
2021-07-25, 16:57
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Finns det något typ av människor som är överlägset bäst på suga kuk?

Många säger ladyboys men skippar nog den.
Riktiga tjejerna är mer min grej.
Bästa avsugningen får man efter att hon haft den i röven. Så är det med det.
Citera
2021-07-26, 19:57
Medlem
Så länge personen i fråga kan ta satsen i munnen och samtidigt kladdsuga vidare spelar det inte så stor roll
Citera
2021-07-26, 21:22
Medlem
Någon som du älskar och som älskar dig. Det tror jag. Du får en orgasm utan dess like
Senast redigerad av Alva-zin 2021-07-26 kl. 21:25.
Citera
2021-08-02, 12:03
Medlem
Den här tjejen hade klarat att sluka en FB-dase med pung och allt..
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-storsta-mun-/
Citera
2021-08-03, 08:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Måste väl ändå vara någon som faktiskt tycker om att ge en avsugning, oavsett kön då.

Kan bara jämföra med killar man haft mellan benen, det finns dom som rätt uppenbart inte tycker det är så himla kul vilket resulterar i en helt onödig upplevelse, då kan man lika bra skippa det.

Men sen har man dom som verkligen njuter av att göra det, dom som gör det med inlevelse, passion och som ”lyssnar” på ens kroppsspråk/signaler. Där snackar vi a job well done!

Jag gillar själv att tillfredställa min man oralt, finns ju inget bättre än att se honom njuta av det! Och att man samma där, under tiden lär känna hans kropp så att man vet hur han gillar det, folk är ju olika och gillar en kille lite ”hårdare” blowjobs betyder ju inte det att alla andra gör det.

Så, någon som gillar det han/hon gör och har ett ”intresse” i att göra det helt enkelt!
Citera
2021-08-28, 22:55
Medlem
De bästa avsugningar jag haft är av slampiga tjejer. De kan sin sak och de tycker även om att göra det. De lyckades ta hela min kuk ner i halsen och min är inte liten ca 18 lång och grov. Så jag säger slampiga tjejer är de bästa på att suga kuk.
Citera
2021-08-28, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Den här tjejen hade klarat att sluka en FB-dase med pung och allt..
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-storsta-mun-/
Äckligt stor käft!
Citera
2021-08-29, 09:31
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
De bästa avsugningar jag haft är av slampiga tjejer. De kan sin sak och de tycker även om att göra det. De lyckades ta hela min kuk ner i halsen och min är inte liten ca 18 lång och grov. Så jag säger slampiga tjejer är de bästa på att suga kuk.
Har du kört Ass-to-mouth på en brud någon gång?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in