2021-07-09, 01:54
Medlem
tretiotreslaks avatar
Tjena, skulle precis gå och lägga mig när jag hör en helikopter dundra över huset, nu ligger den och cirkulerar över Skallberget, tydligen poliser med hund som går Skallbergsgatan med ficklampa och letar efter något. Kan det vara en ny skjutning eller tror vi mer på Tomas som sneat på tjacket och nu gömmer sig i buskarna?
Citera
2021-07-09, 02:01
Medlem
aaaackes avatar
Jag har suttit och F5at aktuella brott sen helikoptern kom in på andra varvetBor nära skallberget och var ute strax innan helikoptern dök upp och reagerade på att det lät som skottlossning, så tippar på det.

Edit: Om de på riktigt visar sig bara vara någon pundare som sneat och de tycker att det är värt att väcka halva stan över det så förtjänar de fan att bli fastsurrade på rotorbladen på den där jävla helikoptern
Senast redigerad av aaaacke 2021-07-09 kl. 02:10. Anledning: Tillägg i meddelandet
Citera
2021-07-09, 02:03
Medlem
Den tog en sväng mot Vallby också.
Citera
2021-07-09, 02:04
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaacke
Jag har suttit och F5at aktuella brott sen helikoptern kom in på andra varvetBor nära skallberget och var ute strax innan helikoptern dök upp och reagerade på att det lät som skottlossning, så tippar på det.

Sjukt jobbigt att vara nyfiken, skulle som sagt precis lägga mig och nu sitter jag här vid datorn och väntar ivrigt att få reda på vad som hänt En vän ser polisen utanför sig på Skallbergsgatan som går runt med hundar och lampor.
Citera
2021-07-09, 02:05
Bannlyst
undrar vad för typ av olycka som hänt.
Citera
2021-07-09, 02:06
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaitanya
Den tog en sväng mot Vallby också.

Letar väl efter någon på moppe / elspark som kan tänkas åka till något av våra finare områden (Y)
Citera
2021-07-09, 02:31
Medlem
flyer1s avatar
Helikoptern snurra fortfarande i ett ganska stort område. Hörde en smäll kanske en 30min före helikoptern börja snurra, lät dovare än ett pistolskott tänkte jag, så gissade då på en smällare, men men helikoptern i luften antar jag det var ett vapen ändå.
Citera
2021-07-09, 02:34
Medlem
1754s avatar
Helikoptern snurrar över Östermalm en hel del.
Citera
2021-07-09, 02:38
Medlem
Parkers avatar
Var ute och nattpromenerade, noterade helikoptern och såg en polisbil och ett två-tre poliser på Emausgatan. Gick inte direkt nära. Snuten behöver inte jeppar snokande.
Citera
2021-07-09, 02:41
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Helikoptern snurra fortfarande i ett ganska stort område. Hörde en smäll kanske en 30min före helikoptern börja snurra, lät dovare än ett pistolskott tänkte jag, så gissade då på en smällare, men men helikoptern i luften antar jag det var ett vapen ändå.

Kan det vara en ljuddämpad?
Citera
2021-07-09, 02:51
Medlem
Skottlossning på Skallberget, emausgatan.
Senast redigerad av chaitanya 2021-07-09 kl. 03:16.
Citera
2021-07-09, 02:54
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaitanya
Skottlossning på Skallberget, nära gamla Ica Steens.

Vilken källa kommer det ifrån?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in