Citat:
Ursprungligen postat av
MickelMan
Säsong 3 var tyvärr fruktansvärt seg och de två sista avsnitten fick man spola framåt för att ens orka bry sig, framtidsscenerna tog upp minst 50% av femte avsnittet och fortsatte in på avsnitt 6.
Det är inte en säsong som jag kommer att se igen utan får se säsong 2 som ett sista avslut vilket är synd för jag såg fram emot säsong 3 väldigt mycket.
Tyckte delar av tredje så snubblade dom fram för fort istället på en del saker, och där var tävling på tävling i hög hastighet.
Nu tyckte jag tredje var bra, men i jämförelse med de två första så var den ett snäpp under helt klart.
Framtidsscenerna var ju för att lura dom till döden(Kändes det som för mig i alla fall.) och var den psykologiska delen av tävlingen att de skulle vara tvungna att ta val som innebar dåligt liv och bra/bättre liv innebar att de aldrig skulle komma till slutet och dela upp sig och minska chanserna.
Sista rummet kändes mer som vi blev lurade och att det inte spelade någon roll hur bra de var, så dog de ändå.
Och då tänkare jag mer som att varför kunde dom inte gjort det redan innan avsnitt 1 säsong 1, för känner såna saker är lite att bli lurad.
Ska bli intressant om man ser en fortsättning, eller som en del tror också och en spin-off.
Men det tar väl ett tag innan det svaret kommer, om nu det kommer alls.