Känns extremt osannolikt att det var en olycka, vad gör en mamma och 2 barn där ute? Förmodligen mentalt rubbad person som vill ta med sig ungarna till andra sidan
Allt prat om mamma med två barn, är det en trådsanning eller finns det några belägg?
Det finns inga belägg. Har inte hittat en enda artikel med den informationen. Det första jag såg om det var kommentarer i kommentarsfälten på mediernas Facebooksidor och sen dök det upp här också. Bara ett rykte hittills.
Enligt polisens talesperson Robert Löffel skedde det vid en viadukt där fotgängare, cyklister och bilar passerar under järnvägen. På något sätt har personer kommit upp på spåret.
Mycket märkligt ...
Om det är den viadukten jag tänker på är det ytterst märkligt att man skulle bli påkörd av misstag. Det är en raksträcka där med gott om plats att se tåget. Syftar på den från rondellen vid björkviken/finjasjön och in mot Tormestorp
Jag har sökt källa på det hela eftermiddagen, hittar inget.
Kan någon ange källa på detta om någon vet?
Citat:
Ursprungligen postat av Nallebear85
Det finns inga belägg. Har inte hittat en enda artikel med den informationen. Det första jag såg om det var kommentarer i kommentarsfälten på mediernas Facebooksidor och sen dök det upp här också. Bara ett rykte hittills.