Citat:
Ursprungligen postat av
Necris
Så du är hatisk om du inte vill att det sitter en främling vid din familjs matbord och äter kvällsmat med er varje kväll?
Man är inte rasist om man vill att svenskar ska vara i Sverige och inte bli utrotade. Varje främling som kommer hit får barn i snabbare takt än vi och på 3-4 generationer gör det stor skada. Snart kommer svenskar inte existera utan istället vara utblandade med allt annat folk i sverige.
Oavsett om invandringen är kontrollerad eller ej, från och med nu, så kommer svenskarna bli i minoritet i sitt eget land inom en snar framtid. MEr incandring eller ej handlar enbart om när det sker.
Det är väl ingen som tvingar dig att ta hem en främling att ha vid ditt middagsbord?
Om jag däremot får en vän eller familjemedlem som är av annan etnicitet än min egen, dvs. svensk, så är ju den lika välkommen för det?
På samma sätt vill jag inte ha någon främling vid mitt middagsbord överhuvudtaget, vare sig personen är svensk eller icke.
Problemet med rasister är att de ser alla som inte är som de själva, som främlingar. Men är inte en vit och svensk främling lika mycket främling för dig?
Och har du tagit med i beräkningen, att om du stoppar alla gäster till dig, så kommer du själv inte att tas emot som gäst någonstans?