2021-07-19, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Så det finns 2 Yahye? Varav en har IG Jyko och hängde med N och en annan försökte jappa Ayye?
Det stämmer
Citera
2021-07-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rs3anTT163
Det stämmer

Den enda Yahye jag hört om tidigare var den som hängde med N och som häktades uppe i Luleå. Vad skulle den andre heta?
Citera
2021-07-19, 02:13
Medlem
Citat:
Så det finns 2 Yahye? Varav en har IG Jyko och hängde med N och en annan försökte jappa Ayye?
Yahye o j6yko är samma person det var han som skulle skjuta ayye men gunnen klickade
Citera
2021-07-19, 02:14
Medlem
Citat:
Den enda Yahye jag hört om tidigare var den som hängde med N och som häktades uppe i Luleå. Vad skulle den andre heta?

Det är samma yahye j6yko är hans namn på insta bara
Citera
2021-07-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Exakt de jag trodde då. Han lär ju vara måltavla för FLG också då antagligen
Citera
2021-07-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Exakt de jag trodde då. Han lär ju vara måltavla för FLG också då antagligen

Ja exakt flg är smutsiga att de klippte niinow de går emot deras egna o folk som körde med dem
Citera
2021-07-19, 15:44
Medlem
Citat:

Tänkte just det.
Citera
2021-07-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ja exakt flg är smutsiga att de klippte niinow de går emot deras egna o folk som körde med dem
Fast o andra sidan så tror jag det kan ha varit såhär. Varför skulle jyko klippa Ayye? Ninow och jyko var med FLG, men kanske gjorde en fuling och försökte klippa ayye utan tillåtelse från grabbarna? Varför skulle annars jyko och ninow dra till Luleå? Splittringen i FLG kom ju vid tiden då det hände med Ayye? Och nu är Ninow död och jyko vet jag inte?
Citera
2021-07-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Fast o andra sidan så tror jag det kan ha varit såhär. Varför skulle jyko klippa Ayye? Ninow och jyko var med FLG, men kanske gjorde en fuling och försökte klippa ayye utan tillåtelse från grabbarna? Varför skulle annars jyko och ninow dra till Luleå? Splittringen i FLG kom ju vid tiden då det hände med Ayye? Och nu är Ninow död och jyko vet jag inte?

Yahye ville klippa ayye för han var en av flg då de ville se han död niinow o yahye lämnade flg slutet på förra sommaren de hamnade i något tjafs med navy o en annan flg medlem niinow var tvungen o lämna dem samme med yahye då de redan var med i hh konflikten så var de tvungna o lämna Sthlm o kicka t en annan stad niinow var ute typ 1 månad innan han blev klippt han hade mkt para på sitt huvud
Citera
2021-07-20, 13:02
Medlem
Citat:

Nej de samma person
Citera
2021-07-20, 13:16
Medlem
Yahye och ninow var nära vänner. ninow började hänga med folk från Tensta under 2018 alltså Hoodz Navy kawala Gucci samtidigt bildades ett tajt band mellan FLG och Shottaz bland annat för att Gucci gifte sig med Frankys lillasyster. Grejen med yahye var att han aldrig var nära med Tensta grabbarna som ninow kapten och piraten var.

Under mars 2020 blev en lägenhet i Rinkeby beskjuten men ingen skadades. En från Ninows ”Rinkeby klick” uppges bo där (oklart vem)

Sen så spårade konflikten när man fånga Salman i Tensta och man misshandla han till döds det finns en video där man hör ninows röst bland annat.

Men Tensta grabbarna hade inget med dehär och göra det var inte dom som starta dehär dom blev mer involverade när kapten dog.
Citera
2021-07-20, 15:29
Medlem
Citat:
Yahye ville klippa ayye för han var en av flg då de ville se han död niinow o yahye lämnade flg slutet på förra sommaren de hamnade i något tjafs med navy o en annan flg medlem niinow var tvungen o lämna dem samme med yahye då de redan var med i hh konflikten så var de tvungna o lämna Sthlm o kicka t en annan stad niinow var ute typ 1 månad innan han blev klippt han hade mkt para på sitt huvud

Inte konstigt med tanke på att han verkar ha utpressat varenda företag i Rinkeby. Var väl inne i en någons trans efter att ha lurat äldre på deras pensionspengar tillsammans med Micke halvturken/halvsvensken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in