Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-31, 13:15
Medlem
StonedAssassins avatar
Så jävla nice att man har obegränsad tillgång till ksalol här i balkan nu när man läser allt här!
Citera
2025-10-31, 20:49
Medlem
För att leka med tanken lite, man bestämde sig för att åka till ett/några länder inom eu för att på apotek hämta diverse benso utan recept.

1. Finns det ens möjlighet inom EU?
2, Vilket land/länder handlar det i så fall om ?
3. Vilka substanser skulle det i så fall handla om och vilka gränser för mängd och liknande finns det i så fall i det landet?

Hur fungerar det till exempel i Danmark. Kan man åka över, besöka säg 5,6 vårdmottagningar och presentera en historia som gör det omöjligt att åka hem och hämta sin "vanliga" medicin pga exempelvis att man ska resa bort x antal veckor eller liknande. Något som skulle fungera tror ni?

Om man helt random planerar en vecka till balkan och frenetiskt jobbar på att försöka få recept och hämta ut så mycket som möjligt under denna vecka, tror ni man kommer hem nöjd eller kostar de mer än det smakar?

Och sista. Random åka till balkan för att fiska kontakter och därigenom kosta på sig så mycket man har möjlighet för att ta det över till svea land.
Citera
2025-11-01, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Fick precis tag på 15 lösa blå, smakade inte alpra alls, mer mjöligt. Tog alla 15 och fortfarande ingen effekt.

Låter som du blev blåst och fick allergi tabletter
Citera
2025-11-01, 20:59
Medlem
Har ksalol:en blivit okej/bra igen? Fick tag i 100 pack här på västkusten efter ett längre uppehåll, drog i mig en karta som förr i tiden och dra åt helvete vad dem slog hårt, placebo eller har kvalitén blivit som förr? Ny kran ska jag väl tillägga men mycket nöjd av resultatet, men verkar vara lite spridda skurar i landet när man läser i tråden!
Citera
2025-11-05, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Har ksalol:en blivit okej/bra igen? Fick tag i 100 pack här på västkusten efter ett längre uppehåll, drog i mig en karta som förr i tiden och dra åt helvete vad dem slog hårt, placebo eller har kvalitén blivit som förr? Ny kran ska jag väl tillägga men mycket nöjd av resultatet, men verkar vara lite spridda skurar i landet när man läser i tråden!

Det finns stabila kartor och mindre stabila kartor eller så är det den vanliga tillvänjningen som börjat komma. Knaprat en vecka nu med en dag utan. De jag köpte förra veckan tog 2mg direkt och fick den exakta känslan jag är van på vid 2 mg vid 0 tolerans efter ca 5v utan benso. Däremot fick jag 2st också ksalol igår men från en vän och jag uppskattade känslan till 25% av de jag köpte förra veckan. Samma batch nummer och utgångsdatum.

Men för ett tag sedan pratade jag om just benso med en farmakologiskt välinformerad person som poängterade att visst kan det finnas skillnader i styrka från grunden samt att det faktiskt förekommer rena blåsningar med förfalskade ksalol som inte ens kommer från den rätta källan till de som tillverkar dessa.

Men personen i fråga som jag pratade med menade på att det handlar mycket om förvaring och hantering av dem och om ett visst parti utsätts för högre temperaturer ex lite över rumstemperatur så blir det en process där effekten kan minska. Har ännu inte tagit mig för att dyka in i ämnet mer men ska prata mer med honom idag. Kan rekommendera sidan euda.com där man kan hitta alla möjliga vetenskapligt lättskrivna analyser och reporter gällande allt om droger för den som är intresserad.
Citera
2025-11-07, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Det finns stabila kartor och mindre stabila kartor eller så är det den vanliga tillvänjningen som börjat komma. Knaprat en vecka nu med en dag utan. De jag köpte förra veckan tog 2mg direkt och fick den exakta känslan jag är van på vid 2 mg vid 0 tolerans efter ca 5v utan benso. Däremot fick jag 2st också ksalol igår men från en vän och jag uppskattade känslan till 25% av de jag köpte förra veckan. Samma batch nummer och utgångsdatum.

Men för ett tag sedan pratade jag om just benso med en farmakologiskt välinformerad person som poängterade att visst kan det finnas skillnader i styrka från grunden samt att det faktiskt förekommer rena blåsningar med förfalskade ksalol som inte ens kommer från den rätta källan till de som tillverkar dessa.

Men personen i fråga som jag pratade med menade på att det handlar mycket om förvaring och hantering av dem och om ett visst parti utsätts för högre temperaturer ex lite över rumstemperatur så blir det en process där effekten kan minska. Har ännu inte tagit mig för att dyka in i ämnet mer men ska prata mer med honom idag. Kan rekommendera sidan euda.com där man kan hitta alla möjliga vetenskapligt lättskrivna analyser och reporter gällande allt om droger för den som är intresserad.
Tack för ett vettigt svar, kan vara som du säger med tillväjning. Känner en fruktansvärd avtändning däremot (typ heroin-fentanylmässig) 2-3 dagar efter om man inte tagit minst 2-3st per dag. Höga förhoppningar då för framtiden att kvalitén hålls upp även om det verkar vara lite upp och ner från kran till kran.
Citera
2025-11-14, 07:16
Medlem
Verkar som arg ksalolen börjar försvinna mer och mer. Har börjat cirkulera andra benso preparat som mexikanska alprazolam i min stad. Priserna är skyhöga också har varit uppe i 600 kr kartan i min stad
Citera
2025-11-15, 20:07
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Verkar som arg ksalolen börjar försvinna mer och mer. Har börjat cirkulera andra benso preparat som mexikanska alprazolam i min stad. Priserna är skyhöga också har varit uppe i 600 kr kartan i min stad
600 för 10st 1mg? Aldrig hört nåt liknande.. har kunnat pröjsa 300 för 20st och då har det varit 1mg i pillerna, ksalol är ju rena skämtet idag med hiskeligt underdoserade piller, vad är det i dem? 0,25mg typ. Utan nån som helst tolerans kunde jag ta 5st för att stävja ångest och då betedde jag mig ändå städat bland folk, hade jag faktiskt haft 5mg i kroppen utan tolerans hade det varit total blackout. Begriper mig inte på folk som fortfarande bestämt hävdar att ksalol är äkta vara
Citera
2025-11-16, 12:13
Medlem
Citat:
Aldrig sett dessa, men köper inte online längre då jag inte kan det ft.

Har nu tagit 3+3 st Ksalol, känner mig helt ångest fri och mycket soft. Kör alkohol CT, räcker nog att jag tar 4.5-5 åt gången. Svaga, men jag har också Iktorivil på recept som jag tagit dagligen i en tio år, så jag har tolerans från den + alkoholen.
Citera
2025-11-26, 16:51
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:

hur ser dessa mexikanska ut? är det dom som är vita med skåra och 10 i en karta?
Citera
2025-11-29, 17:30
Medlem
Fick ta i ett hundra pack samt 5 stavar
Slänger in mig 1 blå smakar ytterst lite alpra allså till snudeen av inget. Kastar i mig 2 till. Känner samma där men får någon skum körsbärs smak lite fort när jag suger på en av dom . Testade bryta en fjärdedel av en stav. A den beska smaken går inte missa..men vad ä det i kslolen jag äter imovane dag tid så tänker ibland att metall smaken man har förstör. Men efte dom 3 blå jag såg på så släppte klumpen så någon sorts benso är det i dom skulle kunna vara diazepam från Indien vallar eller något. Vem har samma problem och kan förklara .! Äter imovane ofta så kan den metall smaken förhindra smaken på kslol
Finns det någon rc bens eller någon benso.som.har nå inslag av körsbär allså väldigt liten smak av det..
Tacksam för svar
Citera
2025-11-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellow
Fick ta i ett hundra pack samt 5 stavar
Slänger in mig 1 blå smakar ytterst lite alpra allså till snudeen av inget. Kastar i mig 2 till. Känner samma där men får någon skum körsbärs smak lite fort när jag suger på en av dom . Testade bryta en fjärdedel av en stav. A den beska smaken går inte missa..men vad ä det i kslolen jag äter imovane dag tid så tänker ibland att metall smaken man har förstör. Men efte dom 3 blå jag såg på så släppte klumpen så någon sorts benso är det i dom skulle kunna vara diazepam från Indien vallar eller något. Vem har samma problem och kan förklara .! Äter imovane ofta så kan den metall smaken förhindra smaken på kslol
Finns det någon rc bens eller någon benso.som.har nå inslag av körsbär allså väldigt liten smak av det..
Tacksam för svar
Känner inget sånt alls. Jag tar en halv till 3/4 ksalol varannan, var tredje dag eller så. Smakar alprazolam, känns som Alprazolam, tung ångestdämpning och sitter bara några timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in