Citat:
Ursprungligen postat av
Strax65
Har ksalol:en blivit okej/bra igen? Fick tag i 100 pack här på västkusten efter ett längre uppehåll, drog i mig en karta som förr i tiden och dra åt helvete vad dem slog hårt, placebo eller har kvalitén blivit som förr? Ny kran ska jag väl tillägga men mycket nöjd av resultatet, men verkar vara lite spridda skurar i landet när man läser i tråden!
Det finns stabila kartor och mindre stabila kartor eller så är det den vanliga tillvänjningen som börjat komma. Knaprat en vecka nu med en dag utan. De jag köpte förra veckan tog 2mg direkt och fick den exakta känslan jag är van på vid 2 mg vid 0 tolerans efter ca 5v utan benso. Däremot fick jag 2st också ksalol igår men från en vän och jag uppskattade känslan till 25% av de jag köpte förra veckan. Samma batch nummer och utgångsdatum.
Men för ett tag sedan pratade jag om just benso med en farmakologiskt välinformerad person som poängterade att visst kan det finnas skillnader i styrka från grunden samt att det faktiskt förekommer rena blåsningar med förfalskade ksalol som inte ens kommer från den rätta källan till de som tillverkar dessa.
Men personen i fråga som jag pratade med menade på att det handlar mycket om förvaring och hantering av dem och om ett visst parti utsätts för högre temperaturer ex lite över rumstemperatur så blir det en process där effekten kan minska. Har ännu inte tagit mig för att dyka in i ämnet mer men ska prata mer med honom idag. Kan rekommendera sidan euda.com där man kan hitta alla möjliga vetenskapligt lättskrivna analyser och reporter gällande allt om droger för den som är intresserad.