Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-06-01, 12:16
Bannlyst
Jo, det var en sak som hemsökt mig rätt länge nu, helt hypotetiskt alltså. Det är alltså så att jag undrar vad som händer om man har analsex
samtidigt som tjejen skiter. Vad händer då? Pressas pitten ut ur
röven för att bajset kommer så kraftigt, eller mosas bajset av pitten, och för på så sätt tillbaka skiten upp in kvinnans rektum? Vilket är den mest korrekta beskrivningen tror ni?
2006-06-01, 12:26
Medlem
Eigenfaces avatar
Beror väl på hur hård skiten är och hur nödig hon är.

Tredje scenariot då, skiten pressas ut på sidan om kuken och kommer ut i lustiga strängar som i en play-doh grunka.
2006-06-01, 12:30
Medlem
micaeles avatar
Min teori är att snoppen antingen åker ut av trycket, eller så känner sig den påspända förstoppad.
Att det skulle klämma ut på sidorna låter lite långsökt, trycket från ring of fire är ändå ganska kännbart.

Men vem vet? Får hoppas att någon inspireras och provar...
2006-06-01, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eigenface
Beror väl på hur hård skiten är och hur nödig hon är.

Tredje scenariot då, skiten pressas ut på sidan om kuken och kommer ut i lustiga strängar som i en play-doh grunka.
Ok, har tänkt på detta också, men säg att hon är RIKTGT RIKTIGT nödig, alltså *skitmycket* (hihihihi) bajs i tarmen som bara "måste" ut, samtidigt som snubben är kåt som f-n och hur hård som helst. Vad händer då?
2006-06-01, 12:36
Bannlyst
Har någon provat att göa detta efter lavemang, eller efter överdosering av laxeringsmedel? På så sättskulle någon här kunna experimentera.
2006-06-01, 12:40
Bannlyst
Jag har efter noga beräkningar kommit fram till att om du dunkar på tillräckligt hårt, så kommer till slut korven åka tillbaka upp i tarmkanalen, vidare upp igenom magmunnar och till slut kommer den som blir påsatt att bajsa ut korven genom munnen...

...så att be henne skölja munnen innan ni ska ligga och gosa efter fullbordat samlag, kan vara en god idé.

mvh
2006-06-01, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
Jag har efter noga beräkningar kommit fram till att om du dunkar på tillräckligt hårt, så kommer till slut korven åka tillbaka upp i tarmkanalen, vidare upp igenom magmunnar och till slut kommer den som blir påsatt att bajsa ut korven genom munnen...

...så att be henne skölja munnen innan ni ska ligga och gosa efter fullbordat samlag, kan vara en god idé.

mvh
Går nog inte då magsyran skulle lösa upp skiten ifgen och därmed omvandla det till n skit som kommer ut på samma väg.
2006-06-01, 13:01
Medlem
Var en modig herre och utför lite egna experiment. Sen så kommer du tillbaks hit och berättar för oss (för vi har faktiskt inten den blekaste aning, mest på grund av att själva frågeställningen kanske inte tilltalar oss nämnvärt mycket) hur det förhåller sig med den saken... :-)
2006-06-01, 13:23
Medlem
ismyheadstillons avatar
Hahaha, Det är sådana här trådar som gör ens dag!
Extra creds till Eigenface Playdoh-liknelse, och hela Brofsteels inlägg.

För att komma med ett eget bidrag så är min teori att eftersom tjejer inte vill skita i killars närvaro, så måste de gå och hålla sig hela tiden. M.a.o. så är det hård avföring, vilket gör att det antagligen stannar kvar där inne!
2006-06-01, 14:08
Medlem
Playdoh: fantastisk liknelse.

Men skulle man inte få bajs ner i urinröret om var där och pumpade? Bajspropp?
2006-06-07, 14:14
Bannlyst
Några fler idéer om vad som kan hända? Tar det stopp eller? Spelar det någon roll om killen använder kondom för att förhindra att pitten packas med skit? Rinner skiten ner vid sidorna av kondomen pga glidmedlet eller?
2006-06-07, 19:43
Medlem
En fråga av det här slagen förtjänar att tas på allvar! Man kan inte bara skratta bort den!

Mina erfarenheter i ämnet säger mig att skitens konsistens kan variera mycket kraftigt. Viss skit är rentav "vass" mot ollonet, så att det är rent obehagligt att pressa mot den. Däremot är brudens muskler inte tillräckligt starka för att "skita ut" dig om du försöker pressa dig kvar. Vad som kommer inträda om hon har sådana där obahagliga hårda vassa korvar där inne, och försöker skita när du väl tagit dig in, är att du helt enkelt kommer att känna hur de obahagliga korvarna pressar ganska hårt mot dig. Tveksamt om de skulle komma ut på sidan, men kanske möjligt. Om hon försöker hålla emot när du försöker pressa dig in från början så skulle du få stå ut med rejält mycket smärta för att kunna "packa bajs"...

Om hon däremot är lös i magen så kan hon skita fastän du befinner dig där (troligen svårt att koncentrera sig på att skita, bara). Du blir rejält brun om veken.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in