2022-01-30, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Har nog sett videor från OS byn på Instagram så vet inte riktigt hur strikt det är
Är det någon annan än Burman som sagt att man inte får filma? Han brukar ju använda riktiga kameror istället för mobilen för att ha kvalitet på vloggen och det är väl troligt att kamerorna är förbjudna.
Citera
2022-01-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Har nog sett videor från OS byn på Instagram så vet inte riktigt hur strikt det är

Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Är det någon annan än Burman som sagt att man inte får filma? Han brukar ju använda riktiga kameror istället för mobilen för att ha kvalitet på vloggen och det är väl troligt att kamerorna är förbjudna.
Var inte så svårt att hitta med en googling.

https://olympics.com/athlete365/app/uploads/2022/01/Beijing-2022-Social-Media-Guidelines-EN.pdf
Citera
2022-01-30, 17:24
Medlem
Citat:
Kläbo sa samma sak i sin vlogg.
Citera
2022-01-30, 17:31
Medlem
Citat:

Menar du på allvar att det skulle vara tillåtet att filma med vissa kameror men inte andra?
Citera
2022-01-30, 17:38
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Skulle Ida Dahl ha en chans på OS tremilen i klassiskt 2026? Eller kanske tremilen på Vm 2023? Jag vet att man inte kan staka hela vägen.
Citera
2022-01-30, 17:40
Medlem
Tror jag såg Sebastian Samuelsson som la upp några filmklipp från vad jag förmodar var is byn
Citera
2022-01-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Menar du på allvar att det skulle vara tillåtet att filma med vissa kameror men inte andra?

Så är det ju till exempel på konsert här I Sverige med. Mobil ok, men inte riktigt kamera.

Du får som sagt fota/filma i vissa zoner under OS med mobilen. Så man kan förväntas ett litet utbud på sociala medier iallafall.
Citera
2022-01-30, 18:22
Moderator
Dr Kings avatar
Med OS bara några dagar bort är det bättre att ni skriver om sådant som rör deltagarnas ankomst dit o.s.v. i längdtråden i OS-forumet

(FB) OS Peking 2022 - Längdskidor

och för andra grenar i någon av de andra trådarna i OS-forumet

(FB) OS Peking 2022

/Moderator
Citera
2022-01-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Skulle Ida Dahl ha en chans på OS tremilen i klassiskt 2026? Eller kanske tremilen på Vm 2023? Jag vet att man inte kan staka hela vägen.

Självklart är hon helt chanslös mot t.ex. Frida & Ebba..
Citera
2022-01-30, 20:29
Medlem
katws avatar
Citat:

Skulle inte förvåna om Dyvik missat detta och blir satt i förvaring
Citera
2022-01-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hankypanky14
Nä, vi hoppas verkligen inte Weng eller Kruger kommer till något OS. I så fall bevisar det bara det extrema i norsk längdskidåkning. Att man ser till resultat före människor.

Jag hoppa verkligen vi inte får se någon Weng eller Kruger. Jag hoppas de inte blir insläppta i Kina om de skickas dit. Någon måtta på idioti måste det finnas.

Hoppas norska längdlandslaget inte blir insläppta i Kina. De har inte för att göra.
Är du igång nu igen. Varför ska inte Norges längdlandslag få komma in i Kina?
Citera
2022-01-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Skulle inte förvåna om Dyvik missat detta och blir satt i förvaring

Haha, tänkte likadant, samtidigt som superreserven Hagström blev kvar hemma..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in