2021-07-04, 07:57
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Vi är sedan länge förtryckta. Dvs här är och har varit mer diktatur!

Det gäller ju bara den manliga delen. Den svenska kvinnan är ju den pladdrigaste skvallertackan av alla folkslag. Det går bara inte att få tyst på henne.
Citera
2021-07-04, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Jag vet många som aldrig håller käften!

Jag är en av dom!
Stolt också!
Citera
2021-07-04, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Svenskar är tysta i jämförelse med många andra folk.
Samt anses tråkiga.
Vad beror det på?

Jantelagen
. Ingen ska vara bättre en den andra. Jävla fåneri med avundsjuka för den som är bättre en den andra. Börjar i skolåldern, där alla ska få en medalj fast en att någon knappast är bra på det den gör.

F.ö har jag själv varit bra på det som jag har gett mig inpå. Och ständigt har jag märkt av att det svider i lågavlade människors ögon. Typiskt svenskt beteende vilket bara får landet att gå tillbaka till stenåldern.
Citera
2021-07-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Svenskar är tysta i jämförelse med många andra folk.
Samt anses tråkiga.
Vad beror det på?

Vi kommer från mindre familjer och är vana att bli sedda utan att behöva gallskrika.
Det vet i fan om andra folkslag är så mycket roligare, men om truten går i ett, så borde det väl också komma ut lite mer lustigheter i allt dösnack.
Citera
2021-07-04, 08:31
Medlem
Kan det bero på kallt väder samt protestaniska kyrkan?
Citera
2021-07-04, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Vi kommer från mindre familjer och är vana att bli sedda utan att behöva gallskrika.
Det vet i fan om andra folkslag är så mycket roligare, men om truten går i ett, så borde det väl också komma ut lite mer lustigheter i allt dösnack.
Inte roligare men annorlunda.
Italienarna i Neapel ska vara babbliga samt använder mycket kroppspråkk till skillnade från oss.
Fast om dom har roligare vat jag inte?
Alla tyskar står inte och pratar ilskt och högt som i gamla nazistpropaganda filmer.

Rättshaverister skriker mycket?
Senast redigerad av mikael2 2021-07-04 kl. 08:43.
Citera
2021-07-05, 09:55
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrixieDixie
Det är helt klart uppfriskande att slippa expediters falska och påklistrade Pan Am-leenden när man går in i en rysk butik. Men däremot kan svenskar lära av ryssar när det gäller hjärtlighet och vänlighet mot främlingar, de är rena latinos jämfört med oss.

Min uppfattning överensstämmer helt klart med din i detta fall.
Citera
2021-07-05, 09:58
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
finns en artikel från nån liten stad i Sverige där en person ringer polisen på en annan för att denna "log underligt" och anmälaren trodde personen var sinnesjuk.
I artikeln gick det vidare med "men när polisen kom fram visade det sig att personen inte var sinnesjuk utan bara glad". Peak Åmål.

Det är väldigt länge sedan...

Enligt hörsägen arresterades en person i Eksjö för att han hade skrattat när han befann sig på torget.
Citera
2021-07-05, 12:11
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Socialantropologi, etnologi och sociologi
/Moderator
Citera
2021-07-08, 10:03
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Det gäller ju bara den manliga delen. Den svenska kvinnan är ju den pladdrigaste skvallertackan av alla folkslag. Det går bara inte att få tyst på henne.

De värsta krösamajorna jag vet är svenska män. Och hör sen!
Citera
2021-07-09, 13:04
Medlem
Generellt sett ju mer primitivt och feminint något är desto mer pratar det. Se på negrer t.ex. hur de ständigt rappar och har sig.

Obs (lägger ingen värdering i detta utan endast en faktisk observation)
Citera
2021-07-09, 13:07
Bannlyst
HÄR FÅR DU: JAG SKRIKER DIG I ANSIKTET JUST NU!: HSJHSHSJH: ÄR DU NÖJD NU?

Vi är ett lugnt folk som älskar skogen och havet, och älskar med våra vackra kvinnor långsamt, och sen är vi vackra och ståtliga och ödmjuka.

Idiot TS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in