Citat:
Ursprungligen postat av
LightCameraAction
BTC är den "hållbaraste" hårdvalutan som finns jämte guld och nu utsatt ifrån ESG paradigmet.
Det finns ingen ersättare till BTC.
Jag tänkte ifrågasätta dig men det du säger stämmer. För första gången på ca 5 år så kommer Bitcoin släppa en gigantisk uppdatering. Denna uppdatering kommer
inte slå ut Ethereum ur marknaden, men vi kan räkna med att det tomrum som Eth skulle fylla inte längre behöver fyllas och om man sitter på Eth idag så bör man sälja. Förhoppningsvis går man plus, eller plus-minus noll, för vad jag påstår är: När BTC kommer med sin uppdatering så kommer ett antal dussin procent marknadsandelar försvinna från Eth till BTC, medan 99% av övriga valutor kommer mer eller mindre dö ut. Visst, dom är fortfarande spännande, t.ex. Algo, men dom är inte intressanta i revolutionssammanhang när det finns en storspelare som BTC som numera åstadkommer samma saker.
90% av er undrar vad fan jag svamlar om, 10% av er bryr er inte om att svara utan kommer istället tillbaka till höst och ser hur rätt jag hade. Och nej, jag är ingen spågumma, detta är gamla nyheter som alla som hänger i IRCn har fått ta del av och det har ju dessutom spridit sig utanför där såklart.