Citat:
Ursprungligen postat av
robiniskogen
japp lade upp den 2v sen. problemet är bara att det blir otroligt trög när man är långt ifrån routern.
Personligen hade jag nog skickat tillbaka den mot pengarna tillbaka om jag vore du.
Även om du programmerar den perfekt, och lägger den på lediga kanaler, så kommer den inte bli speciellt mycket bättre än vad den är.
Själv köpte jag mig en Netgear Nighthawk R7000 förra året, och visst, routern lanserades 2013 men den är riktigt stabil.
Under det 1 år och 1 månad jag ägt den så har jag startat om den EN gång, och det var för att nätet gick ner från min ISP och jag fick höra att jag var tvungen att starta om all utrustning, det var det enda som pajade min routers up-time så att säga.
Nu har jag 127 ner och 125 upp, och får in varenda nanobit/s till min lur som är en avdankad Honor 8.
Så den routern får godkänt av mig.
https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/natverk/router/netgear-nighthawk-r7000/199258.8935/?utm_source=prisjakt.nu&utm_medium=cpc&utm_campaig n=prospecting_conversion_prisjakt-prisjamforelse_se
Lägger du den slanten på en router lär du få något som rakar av håret på din nuvarande router rätt bra.
/J