• 3
  • 4
2021-07-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vill du ha stängda gränser eller fortsatt massinvandring?
Skulle inte kalla det för massinvandring. Jag tycker att vi ska fortsätta släppa in alla människor som behöver komma bort från krig t. ex. och så kan vi skicka dit alla svenska män som begår brott mot kvinnor och barn istället. Alltså switcha plats på dem. Vi tar emot goda människor och gör oss av med onda människor.

Vi kan ju börja med att utvisa alla sexköpare. Vilket rör sig om en halv miljon bara det.
Senast redigerad av surethingbabydoll 2021-07-03 kl. 21:01.
Citera
2021-07-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surethingbabydoll
Skulle inte kalla det för massinvandring. Jag tycker att vi ska fortsätta släppa in alla människor som behöver komma bort från krig t. ex. och så kan vi skicka dit alla svenska män som begår brott mot kvinnor och barn istället. Alltså att vi switchar plats på dem. Vi tar emot goda människor och gör oss av med onda människor.

Vi kan ju börja med att utvisa alla svenska sexköpare. Vilket rör sig om en halv miljon bara det.
Du är således för en politik som skapat tiotusentals fler våldtäktsoffer. Bra. Då vet vi att du förespråkar fler våldtäkter. Feminism i sitt esse.
Citera
2021-07-03, 21:12
Medlem
Citat:
Du är således för en politik som skapat tiotusentals fler våldtäktsoffer. Bra. Då vet vi att du förespråkar fler våldtäkter. Feminism i sitt esse.
Absolut inte. Jag är för att vi ska utvisa alla våldtäktsmän. Vilket då främst rör sig om etniskt svenska män.
Citera
2021-07-03, 21:19
Medlem
Citat:
Absolut inte. Jag är för att vi ska utvisa alla våldtäktsmän. Vilket då främst rör sig om etniskt svenska män.
Utvisa män, visst får du tycka det. Men ser du inte din logiska kullerbytta?
Du påstår att du är emot våldtäkter, men samtidigt påstår du att invandringen har ökat antalet våldtäkter, och att du är för den invandring som föranlett denna våldtäktsökning.
Du kan således inte vara för invandring och mot våldtäkt på samma gång.

Hur ska du ha det? Är du:
1. för ökat antal våldtäkter och för invandring
2. mot det ökade antalet våldtäkter och mot invandring
Citera
2021-07-03, 21:27
Medlem
Citat:
Utvisa män, visst får du tycka det. Men ser du inte din logiska kullerbytta?
Du påstår att du är emot våldtäkter, men samtidigt påstår du att invandringen har ökat antalet våldtäkter, och att du är för den invandring som föranlett denna våldtäktsökning.
Du kan således inte vara för invandring och mot våldtäkt på samma gång.

Hur ska du ha det? Är du:
1. för ökat antal våldtäkter och för invandring
2. mot det ökade antalet våldtäkter och mot invandring
Utvisa våldtäktsmän skrev jag.

1. Jag är mot våldtäkter och för invandring.

2. Fortfarande mot våldtäkter och mot våldtäktsmän (vilket främst rör sig om etniskt svenska män).

Jag är helt och hållet för att börja utvisa alla våldtäktsmän.
Citera
2021-07-03, 21:31
Medlem
Citat:
Utvisa våldtäktsmän skrev jag.

1. Jag är mot våldtäkter och för invandring.

2. Fortfarande mot våldtäkter och mot våldtäktsmän (vilket främst rör sig om etniskt svenska män).

Jag är helt och hållet för att börja utvisa alla våldtäktsmän.
Troll således. Tack då vet vi.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in