2021-06-30, 23:55
Medlem
Någon som kan förklara hur det går ihop. Gjorde spelpaus för några månader sedan och fått återfall. Testade att spela på en sida som heter Schnellwetten. Trodde aldrig det skulle funka men jag har kunnat spela där utan vidare problem.

Gäller inte spelsajt alla sidor? Någon som vet en lista med alla spelsidor det gäller. Enormt besviken på mig själv.
Citera
2021-07-01, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipapo
Någon som kan förklara hur det går ihop. Gjorde spelpaus för några månader sedan och fått återfall. Testade att spela på en sida som heter Schnellwetten. Trodde aldrig det skulle funka men jag har kunnat spela där utan vidare problem.

Gäller inte spelsajt alla sidor? Någon som vet en lista med alla spelsidor det gäller. Enormt besviken på mig själv.
Det är ett bolag på Estland du spelat på
Citera
2021-07-01, 00:07
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Det gäller alla sidor med svensk spellicens.
Citera
2021-07-01, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Det är ett bolag på Estland du spelat på

Så vad menas med det? Är det alltså rätt att det fungerar. Fel från deras sida eller från min sida.
Citera
2021-07-01, 01:11
Medlem
Citat:
Så vad menas med det? Är det alltså rätt att det fungerar. Fel från deras sida eller från min sida.
Spelpaus fungerar endast emot bolag som får bedriva spel i Sverige. Spelpaus hindrar inte en ifrån bolag inom Eu som får erbjuda svenskar spel på nätet men inte rikta in sig på svenska spelare. Har du problem med spel så kan du alltid spärra dig på Trustly och zimpler, detta gör att du inte kan sätta in pengar
Citera
2021-07-01, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Spelpaus fungerar endast emot bolag som får bedriva spel i Sverige. Spelpaus hindrar inte en ifrån bolag inom Eu som får erbjuda svenskar spel på nätet men inte rikta in sig på svenska spelare. Har du problem med spel så kan du alltid spärra dig på Trustly och zimpler, detta gör att du inte kan sätta in pengar

Hur kan man spärra sig så att man till 100% inte kan komma in och spela på dessa sajts?
Citera
2021-07-01, 11:00
Medlem
Citat:
Hur kan man spärra sig så att man till 100% inte kan komma in och spela på dessa sajts?

Spärra dig direkt hos koncernerna och sida för sida, det är enda sättet för sidorna utan svensk licens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in