Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-27, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedeflyer
Undrar varför nästan all reklam som har en svart person i den alltid är en svart man och vit kvinna.

Det är ett medvetet val. Media vill uppmuntra vita kvinnor att välja svarta män.
Citera
2025-04-10, 22:04
Medlem
VARFÖR är det MASSVIS med negrer med vit kvinna i reklamerna?

Nu senast hårdsatsar if med den blonda tjejen som krockar med en neger som hon blivit påsatt av på högstadiet.
Länsförsäkringar kontrar med en mycket muskulös blåman som håller om sin vita kvinna.
Då är min fråga.
Blir även jag som avskyr dessa reklamer mer benägen att bli kund hos dem? Jag tror ju definitivt inte det men varför gör de annars dessa reklamer? Blir vita kvinnor så till sig i trosorna så det överväger oss vita, argts män som bojkottar rasblandningsföretag?
Citera
2025-04-10, 22:08
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Reklamerna riktar sig till negermän antagligen som förväntas köpa en massa grejer för veckopengen de fick från försäkringskassan och catförsäljningen
Citera
2025-04-10, 22:10
Avstängd
Negreritvs avatar
Det ser likadant ut i de flesta eu-länderna, tyvärr.
Citera
2025-04-10, 22:13
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Nu senast hårdsatsar if med den blonda tjejen som krockar med en neger som hon blivit påsatt av på högstadiet.
Länsförsäkringar kontrar med en mycket muskulös blåman som håller om sin vita kvinna.
Då är min fråga.
Blir även jag som avskyr dessa reklamer mer benägen att bli kund hos dem? Jag tror ju definitivt inte det men varför gör de annars dessa reklamer? Blir vita kvinnor så till sig i trosorna så det överväger oss vita, argts män som bojkottar rasblandningsföretag?
Korta svaret är woke, själv undviker jag företagen då de i mitt tycke söker arab/neger kunder.
Så om fler tänker som jag får företagen livnära sig på de svarta kunderna...
Så tar jag deras reklam.

Samtidigt har jag sett nån video om våld där de fängslar en vit....

Alla företag mm som hyllar arab/afrikaner får väl vara glada om vi vita slutar handla från dem. Så kan de vara glada över sina utländska kunder...
Citera
2025-04-10, 22:13
Medlem
plazma1s avatar
Så ser det ut hela tiden, det är pk vet du. Frågan är bara varför det i 90 procent av fallen ska vara en mörk man, typ aldrig en mörk kvinnna
Citera
2025-04-10, 22:17
Avstängd
Severlohs avatar
Judarna på Blackrock säger åt dem att ha det, för att de vill normalisera zoofili och rasblandning i syfte att förinta vita. De tjänar ingenting på det ekonomiskt.
Citera
2025-04-10, 22:28
Medlem
kalkryggars avatar
"en mycket muskulös blåman"

Vad fan är det?
Citera
2025-04-10, 22:30
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
"en mycket muskulös blåman"

Vad fan är det?

En neger
Citera
2025-04-10, 22:33
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Då är min fråga.

På det stora företaget har dom alltid en neger i vit rock som tittar i ett mikroskop eller ser ut att föreläsa något för en hop vitingar på sitt intranät. Förmodligen är det HR s våta dröm om hur RnD ser ut men verkligheten är något helt annat..
Citera
2025-04-10, 22:42
Citat:
Då är min fråga.

Vita kvinnor tänder på svarta män ...av förklarliga skäl. Vi blekfisar har faktiskt inte en chans mot dem.
Citera
2025-04-10, 23:18
Medlem
Superlistigs avatar
Många samspelande faktorer, men grundorsaken är att Judar vill idka folkmord på vita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in