Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
Ts säkert fake men kör på.
1. Har ni spioner utomlands eller förlitar ni er bara på att andra regeringar ger er information?
2. Utreder ni det paranormala som UFO?
3. Hur politiskt styrda är ni?
4. Ljuger ni ofta när rapportera om säkerhetsläget i Sverige och blir ni tillsagda av högre chefer att vinkla rapporter så att det passar in i Svensk politik?
5. Är ni lika korkade som svensk media eller har ni lite i pannbenet och övervakar även vänster organisationer som EXPO och dess förgreningar med researchgruppen osv. Robert Aschberg har ju flera företag med våldsvänstern och ingen säger ett ont ord om honom i tidningen någonsin, trots att det finns mängder av informationen om honom. Jag är också nyfiken på varför han tillåts bryta mot lagen PUL.
Han har helt öppet medgett att han har företag som fokusera att spara information om svenska medborgare. Varför tillåts detta?
Även expressen består ju av Afa och flera andra media inklusive SVT har ju våldsverkare som bland annat jobbar som chefer man vore ju riktigt korkad att inte hålla koll på alla dessa.
6. När Lars Vilks dog så översvämmades media på Facebook av islamister, som var överlyckliga över hans död, tog ni dessa människor under bevakning?
En kroknäsa som ställer frågor till sig själv.
Självsmicker som en riktig psykopat.
SÄRPO avlyssnar oskyldiga människors telefoner redan, det har jag fått berättat för mig.
Man kör redan signalspaning på Svensson och bjuder in främmande makter att göra det samma.
Glöm aldrig att det va SÄRPO som släppte in terroristerna.
SÄRPO är 100% politiserade, i linje med NKVD som man har som förebild.
Ett porträtt på Mao hänger på SÄRPO högkvarter har jag fått berättat för mig.
SÄRPO lät ockupanterna ta makten, och nu är man deras lydiga hundar.
Den inhemska befolkningens intressen skiter man i, man gör som man blir tillsagd som en cirkusapa.
Svenska folket, detta är era fiender.