Det finns garanterat p video om du kontaktar TV4+ som snde matchen, knner du ngon alban s be honom verstta
http://www.diskutime.com/disk/thread.php?id=1036.
"Slagit snder" handlar det knappast om, jag frklarade vldigt tydligt hur det hela utspelade sig.
Mihajlovic retade upp Tare genom att utvxla rasistiska fraser (la merda albanese), vi vet mycket vl att Mihajlovic lyckats gra samma sak med:
Sasa Udovic, sloven EM 2000 (Miha spottade och knuffade Sasa, varp han blev utvisad)
Patrick Vieira, fransos Champions League (Miha fick ta smllen)
Zlatan Ibrahimovic, Serie A (i detta fall slutade Mihajlovic knockad)
S att frneka att Mihajlovic r en rasist av grova drag r bara ljligt. Tare dremot r inte srskilt knd fr att hamna i liknande situationer. Vid halvtidsvilan s gick Tare fram till Mihajlovic och krvde frklaring (detta skedde p vg mot spelarbset, hr fr kamerorna bild p de bda). Dom utvxlar ngra ord och helt pltsligt ser man Tare sl tv-tre slag mot Mihajlovic innan tv Interspelare och en Laziospelare kommer emellan. Strax innan de frsvinner ur bild fr Tare terigen in ett slag p Mihajlovic bakom nacken.
Nr spelarna gr ut fr andra halvlek var Mihajlovics nacke rdfrgad av slagen. (Min egen uppfattning)
Enligt Tare sjlv s gick Mihajlovic fram efter matchen och bad om urskt.
Sen vet jag inte vad det hela i detta r osannolikt? Mihajlovic r knd fr att provocera, han har frut hamnat i brk. Och Tare r fysiskt betydligt kraftfullare n Mihajlovic, fr att inte nmna att dessa tv ven frut hamnar i ordakrig under matcherna.