Citat:
Ursprungligen postat av
Zielinsky
Om det finns ett tillräckligt stort samhällsintresse för renrasiga människors kulturella erfarenheter så tycker jag definitivt en sån artikelserie ska skapas.
Sluta vara så lättkränkt bara för att Aftonbladet skriver om mixade människors kulturella erfarenheter.
Några grundsanningar
-Den renrasiga vita mannen är inte på väg att förintas därför att globalister(läs:judar) har en stor plan för att genomföra detta.
-Det pågår inte ett befolkningsutbyte i Sverige.
-Svenska incels dominerar fortsatt flashback
-den enda anledningen till att Sverige har massinvandring är för att få ner reallönerna. Vi är ett exportberoende land med inhemsk valuta. Och svenskar är väldigt väldigt produktiva vilket driver upp antalet timmar och då även lönerna. För att lönerna inte ska skena iväg, ser staten mellan fingrarna när det söker sig analfabeter hit. Speciellt från Afghanistan,Somalien,Irak,Etiopien,mfl
Du svarar inte på min mycket enkla fråga. Vilka punkter med artikelserien gillade du?
Citat:
Om det finns ett tillräckligt stort samhällsintresse för renrasiga människors kulturella erfarenheter så tycker jag definitivt en sån artikelserie ska skapas.
När din inställsamhet i en fråga vilar på andra människors godkännande och bekräftelse så är det inte värt någonting. Jisses, hur ynklig, klen och svag är du egentligen?
Citat:
-Den renrasiga vita mannen är inte på väg att förintas därför att globalister(läs:judar) har en stor plan för att genomföra detta.
Jaha, hur kan detta fastställas då? Om detta är en sanning, vilket tillvägagångssätt användes för att besvara påståendet?
Citat:
-Det pågår inte ett befolkningsutbyte i Sverige.
Jaha, hur kan detta fastställas då?
Citat:
Svenska incels dominerar fortsatt flashback
Jaha, hur kan detta fastställas då? Och vad ska vi ens göra med svaret?
Citat:
-den enda anledningen till att Sverige har massinvandring är för att få ner reallönerna. Vi är ett exportberoende land med inhemsk valuta. Och svenskar är väldigt väldigt produktiva vilket driver upp antalet timmar och då även lönerna. För att lönerna inte ska skena iväg, ser staten mellan fingrarna när det söker sig analfabeter hit. Speciellt från Afghanistan,Somalien,Irak,Etiopien,mfl
Jaha, hur kan detta fastställas då?
Du behöver inte oroa dig bluffen, jag vet redan att hela du består av luft och att dina svar förblir lika tomma och meningslösa.