• 9
  • 10
2021-06-30, 19:25
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Jag gillade verkligen aftonbladets artikelserie om att vara mixad.

Synd att incels på Flashback hela tiden tar så illa upp över allt

Vad gillade du med artikelserien? Det blir ganska tomt om du bara utelämnar poängen.

Vad hade du känt inför en artikelserie som förespråkat fördelar med att vara en renrasig människa?
"Det är inte rasbiologi när vi gör det!" eller.
Citera
2021-06-30, 20:18
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Danny Saucedo har ju rätt. Världen är mycket större och intressantare än mossiga lilla Sverige med sin ängsliga befolkning och sina internationellt sett konstiga seder. Det är just därför det är så viktigt att öppna upp fönstren mot omvärlden för att vädra ut instängdheten.

Så tycker egentligen alla. Det är inte direkt några extrema åsikter som presenteras i artikeln.

Om du inte gillar Sverige och svenskar så kan du väl sticka härifrån istället, varför är du ens här?
Du kan väl sluta skriva på svenska också skriv på ett annat språk och varför ens vara här på ett svenskt forum? Stick till något utländskt forum istället.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2021-06-30 kl. 20:22.
Citera
2021-06-30, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Vad gillade du med artikelserien? Det blir ganska tomt om du bara utelämnar poängen.

Vad hade du känt inför en artikelserie som förespråkat fördelar med att vara en renrasig människa?
"Det är inte rasbiologi när vi gör det!" eller.

Om det finns ett tillräckligt stort samhällsintresse för renrasiga människors kulturella erfarenheter så tycker jag definitivt en sån artikelserie ska skapas.

Sluta vara så lättkränkt bara för att Aftonbladet skriver om mixade människors kulturella erfarenheter.

Några grundsanningar
-Den renrasiga vita mannen är inte på väg att förintas därför att globalister(läs:judar) har en stor plan för att genomföra detta.
-Det pågår inte ett befolkningsutbyte i Sverige.
-Svenska incels dominerar fortsatt flashback
-den enda anledningen till att Sverige har massinvandring är för att få ner reallönerna. Vi är ett exportberoende land med inhemsk valuta. Och svenskar är väldigt väldigt produktiva vilket driver upp antalet timmar och då även lönerna. För att lönerna inte ska skena iväg, ser staten mellan fingrarna när det söker sig analfabeter hit. Speciellt från Afghanistan,Somalien,Irak,Etiopien,mfl
Citera
2021-06-30, 22:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Hittade in i den artikelserien av en slump. Senast var det visst någon som hade en spansk mor och en farsa från Finland som bredde ut sig. Han var ju så mycket förmer än en vanlig svensk för han kunde ett språk som talades av 600 miljoner. Sedan hade han visst en arabisk flickvän som gjorde det ännu bättre att vara något extra.
Citera
2021-07-01, 09:17
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
De bor i Sverige och vill upphöja sig själva, de är så himla influerade och mixade ojojoj. Vill dom att vi normala svenskar ska börja prata om hur renrasiga vi är? Hur vi genom generationer har bott i kalla och fattiga Sverige för att endast de starkaste generna har kunnat leva vidare.
Man undrar vad de vill ha utav oss egentligen?
Jag blir bara trött på all pk-ism, dra åt helvete.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2021-07-01 kl. 09:30.
Citera
2021-07-01, 12:00
Medlem
Citat:
Jag gillade verkligen aftonbladets artikelserie om att vara mixad.

Synd att incels på Flashback hela tiden tar så illa upp över allt

Ironiskt att du fabulerar om att det är flashback-rasister som är incels. I verkligheten är det människor som blir ratade av sin egen ras som rasblandar, bottenskrapet. Det är människor som inte anses tillräckligt attraktiva av sina egna (och är därmed incels) så de måste i desperation söka sig utanför sin egen folkgrupp för att ens kunna få ligga.
Citera
2021-07-01, 14:32
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Om det finns ett tillräckligt stort samhällsintresse för renrasiga människors kulturella erfarenheter så tycker jag definitivt en sån artikelserie ska skapas.

Sluta vara så lättkränkt bara för att Aftonbladet skriver om mixade människors kulturella erfarenheter.

Några grundsanningar
-Den renrasiga vita mannen är inte på väg att förintas därför att globalister(läs:judar) har en stor plan för att genomföra detta.
-Svenska incels dominerar fortsatt flashback
-den enda anledningen till att Sverige har massinvandring är för att få ner reallönerna. Vi är ett exportberoende land med inhemsk valuta. Och svenskar är väldigt väldigt produktiva vilket driver upp antalet timmar och då även lönerna. För att lönerna inte ska skena iväg, ser staten mellan fingrarna när det söker sig analfabeter hit. Speciellt från Afghanistan,Somalien,Irak,Etiopien,mfl

Du svarar inte på min mycket enkla fråga. Vilka punkter med artikelserien gillade du?

Citat:

När din inställsamhet i en fråga vilar på andra människors godkännande och bekräftelse så är det inte värt någonting. Jisses, hur ynklig, klen och svag är du egentligen?

Citat:

Jaha, hur kan detta fastställas då? Om detta är en sanning, vilket tillvägagångssätt användes för att besvara påståendet?

Citat:

Jaha, hur kan detta fastställas då?

Citat:
Svenska incels dominerar fortsatt flashback

Jaha, hur kan detta fastställas då? Och vad ska vi ens göra med svaret?

Citat:

Jaha, hur kan detta fastställas då?

Du behöver inte oroa dig bluffen, jag vet redan att hela du består av luft och att dina svar förblir lika tomma och meningslösa.
Citera
2021-07-01, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Du behöver inte oroa dig bluffen, jag vet redan att hela du består av luft och att dina svar förblir lika tomma och meningslösa.

Ändå besvarar du samtliga av mina inlägg och söker gång på gång en dialog med mig.

Ifall jag består av luft och tomma svar så råder jag dig att scrolla förbi mina inlägg.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in