2021-07-25, 06:30
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
"Än sen då?" Vill du att vi som ras ska blandas upp och försvinna?

Nej vill du?
Citera
2021-07-25, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Jag bor på Södermalm i Stockholm, och här hinner jag knappt utanför porten förrän jag ser den första svenska flickan/kvinnan som går i par med en Långtbortistanare.
Den afghanske "polisstudenten" som hade skrivit att alla SD:are borde begå självmord är själv boende med en ung svensk kvinna i 20-års åldern som stod skriven som kandidat till Centerpartiet i Stockholm.
Citera
2021-07-25, 10:20
Medlem
Jackdawcrests avatar
Det viktigt att förstå att alla kvinnor inte kan välja och vraka bland män. Kvinnor som är arbetslösa, obildade, substansberoende, fula, feta, fattiga, etc. vill de flesta inte ha.

De som är tillsammans mer exostiska män har ofta inte så många andra val.

Man behöver inte se längre än vad unga kvinnliga "influencers" väljer för pojkvänner för att förstå vad de egentligen vill ha.

Sen är det ju skillnad på blattar och blattar. Spanjorer är betydligt mer populära än araber, och i många fall i klass med svenska män. Att kunna semestra i Spanien med någon som kan flytande spanska och kanske har familj där är betydligt mer lockande än att hälsa på klanen i Afghanistan.
Citera
2021-07-25, 10:48
Medlem
Sladdarens avatar
I verklighetsfrånvänd reklam verkar det vara hur vanligt som helst.
Antar att de försöker promota nåt som alldrig kommer funka till extremt hög procent.
Tror rent tekniskt de flesta vita vill inte blanda ut sig med så aviga människoraser

Såg ni på handbollen mellan sverige och araberna OS såklart. Fy fan vad jag höll på flyga upp i taket av upprördhed baklänges i stolen att de var nära att vinna helt jävla otippat. Och ful är dom ochså med dessa kålsvarta skägg
Citera
2021-07-25, 12:30
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Sen är det ju skillnad på blattar och blattar. Spanjorer är betydligt mer populära än araber, och i många fall i klass med svenska män. Att kunna semestra i Spanien med någon som kan flytande spanska och kanske har familj där är betydligt mer lockande än att hälsa på klanen i Afghanistan.

Inga kommentarer, men det var en rolig tvist.

Kvinnor följer i regel sin sociala miljö ganska strikt. Om de lever och rör sig i miljöer där en arab eller afghan som pojkvän accepteras är risken större att det händer. Befinner man sig på Södermalm bland en grupp vänster-vegan-hipsters så uppmuntras det tom som en politisk poäng.

I vissa miljöer finns en tyst icke-acceptans för detta. En mörking accepteras inte men det sägs inte högt. Dvs om någon inom den sociala gruppen börjar träffa en afghan eller arab så blir denne diskret utfryst. Personen slutar få inbjudningar till olika event mm. och kontakten med denne bryts. Ingen vill tvingas träffa den mörke...
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2021-07-25 kl. 12:46.
Citera
2021-07-25, 12:54
Bannlyst
Det är faktisk oerhört vanligt jag ser numera blonda svenska horor med svartskallar överallt på gatan.

Rasblanding = white genocide = the jewish dream is coming true.
Citera
2021-07-25, 13:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Det viktigt att förstå att alla kvinnor inte kan välja och vraka bland män. Kvinnor som är arbetslösa, obildade, substansberoende, fula, feta, fattiga, etc. vill de flesta inte ha.

De som är tillsammans mer exostiska män har ofta inte så många andra val.

Man behöver inte se längre än vad unga kvinnliga "influencers" väljer för pojkvänner för att förstå vad de egentligen vill ha.

Skitsnack kvinnor har det 100 ggr. lättare på dejtingmarknaden än män har.
Citera
2021-07-25, 17:11
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Skitsnack kvinnor har det 100 ggr. lättare på dejtingmarknaden än män har.
Det har jag aldrig förnekat.
Citera
2021-07-25, 18:21
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Den afghanske "polisstudenten" som hade skrivit att alla SD:are borde begå självmord är själv boende med en ung svensk kvinna i 20-års åldern som stod skriven som kandidat till Centerpartiet i Stockholm.

Och nu har jag kommit hem efter dag ute i solen i Stockholms innerstad. Har under denna dag sett minst ett halvt dussin svenska tjejer i par med afrikanska män och ett dussin svenska tjejer i par med MENA-män.
Citera
2021-07-25, 19:21
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Och nu har jag kommit hem efter dag ute i solen i Stockholms innerstad. Har under denna dag sett minst ett halvt dussin svenska tjejer i par med afrikanska män och ett dussin svenska tjejer i par med MENA-män.

12 blandpar och du håller ju till på Södermalm, ungefär som mina uppskattningar då, hur många svenska par såg du och hur många helt utländska par? 12 blandpar är ganska lite speciellt på en söndag när par och familjer brukar vara ute och spatsera.
Citera
2021-07-26, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KELOWNA
Det är faktisk oerhört vanligt jag ser numera blonda svenska horor med svartskallar överallt på gatan.

Rasblanding = white genocide = the jewish dream is coming true.

Ja det finns ju säkert ett korn av sanning i det, men varför vill man som nazist att kvinnor som Zara Larsson ska tillhöra den ariska genpoolen?
Citera
2021-07-26, 07:16
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
12 blandpar och du håller ju till på Södermalm, ungefär som mina uppskattningar då, hur många svenska par såg du och hur många helt utländska par? 12 blandpar är ganska lite speciellt på en söndag när par och familjer brukar vara ute och spatsera.

Nja, ett dussin plus ett halvt dussin = 18. Dessutom var det dessa som jag observerade, men min huvudsysselsättning under gårdagen var inte att söka efter sådana par. Vidare, det är många jämfört med de enstaka svenska män jag såg i par med typiskt en asiattjej. Mellanskillnaden utgörs av Incels - helt i onödan skapar PK mänskligt lidande genom sin mansimport.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in