2021-06-23, 05:58
Medlem
Napoleon, Lenin, Stalin, Hitler, Churchill, Roosevelt... ja hela gänget var frimurare och elitens dockor precis som nu. Det är teater framför kamerorna. Eliten har alltid och fortsätter finansiera båda sidor. Låter otroligt jag vet, men det tycks vara the truth...
Citera
2021-06-23, 06:02
Medlem
DraEnLinaMusiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShowpaByn
Napoleon, Lenin, Stalin, Hitler, Churchill, Roosevelt... ja hela gänget var frimurare och elitens dockor precis som nu. Det är teater framför kamerorna. Eliten har alltid och fortsätter finansiera båda sidor. Låter otroligt jag vet, men det tycks vara the truth...

Om frimurarna ses som världens "elit", och de olika ledarna du nämner var frimurare, men ändå "elitens dockor". Finns det då en elit i eliten? Och vilka består isåfall eliternas elit av skulle du gissa?
Citera
2021-06-23, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraEnLinaMusik
Om frimurarna ses som världens "elit", och de olika ledarna du nämner var frimurare, men ändå "elitens dockor". Finns det då en elit i eliten? Och vilka består isåfall eliternas elit av skulle du gissa?

Elitfamiljerna sen hundratals år tillbaka: Rockefeller, Rotschild, Wallenberg, DuPont osv

Sen är väl George Soros och Rupert Murdoch nån stans mittemellan, men tror mångmiljardär-dynastierna i generationer är allra högst upp i pryramiden.

Sen säger ju många att Vatikanen och Brittiska kungahuset har mycket mer makt än vad som är officiellt också men det har jag inte forskat så mycket i än...
Citera
2021-06-23, 06:14
Medlem
DraEnLinaMusiks avatar
Citat:
Elitfamiljerna sen hundratals år tillbaka: Rockefeller, Rotschild, Wallenberg, DuPont osv

Sen är väl George Soros och Rupert Murdoch nån stans mittemellan, men tror mångmiljardär-dynastierna i generationer är allra högst upp i pryramiden.

Sen säger ju många att Vatikanen och Brittiska kungahuset har mycket mer makt än vad som är officiellt också men det har jag inte forskat så mycket i än...

Så du säger att Hitler och Stalin inte var mer än ett par "nyttiga idioter" och styrdes som dockor av en exklusivare elit. Men George Soros är inte en "styrd docka" ? Ursäkta mina dumma frågor, jag är inte så insatt i ämnet. Men nu blev jag lite nyfiken
Citera
2021-06-23, 06:24
Medlem
Citat:
Så du säger att Hitler och Stalin inte var mer än ett par "nyttiga idioter" och styrdes som dockor av en exklusivare elit. Men George Soros är inte en "styrd docka" ? Ursäkta mina dumma frågor, jag är inte så insatt i ämnet. Men nu blev jag lite nyfiken

Hitler och Stalin var dockor. Soros finansierar ju mycket skit med sina pengar för att skapa kaos. Gissar dock att han lyder order från de som är ännu högre upp i pyramiden.
Citera
2021-06-23, 06:34
Medlem
DraEnLinaMusiks avatar
Citat:
Hitler och Stalin var dockor. Soros finansierar ju mycket skit med sina pengar för att skapa kaos. Gissar dock att han lyder order från de som är ännu högre upp i pyramiden.

Okej då är jag med. Men den där Soros låter som en riktig semit. Stämmer det? Vem är det Soros vill imponera på i slutändan och vad får han ut av att finansiera detta riggade kaos? Handlar det om att han vill Levla upp sista nivån och därmed ta sig in i eliternas elitsällskap?
Citera
2021-06-23, 06:43
Medlem
Citat:
Okej då är jag med. Men den där Soros låter som en riktig semit. Stämmer det? Vem är det Soros vill imponera på i slutändan och vad får han ut av att finansiera detta riggade kaos? Handlar det om att han vill Levla upp sista nivån och därmed ta sig in i eliternas elitsällskap?

En psykopat antar jag
Citera
2021-06-23, 07:21
Avstängd
Citat:

Hitler tog pengar från internationella bankirer - men sedan då han kommit till makten satte han dem i fängelse + förbjöd frimurarna.

Om du kanske kommer ihåg så blev det krig strax efter.

/Johan
Citera
2021-06-23, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Hitler tog pengar från internationella bankirer - men sedan då han kommit till makten satte han dem i fängelse + förbjöd frimurarna.

Om du kanske kommer ihåg så blev det krig strax efter.

/Johan

Han var själv frimurare. Ännu tydligare med Göring. De förbjöd frimureri från att få bort misstankarna mot dem antagligen. Så de offrade väl säkert en del low level freemason. Göring och Stalin kör mycket tydligt the hidden hand vid flera tillfällen. All krig är för elitens skuld som tjänar ännu mer pengar när världen brinner. Kolla All wars are bankers wars så der du hur saker ligger till
Citera
2021-06-23, 08:22
Medlem
Citat:
Hur definierar du "frimurare"?
Citera
2021-06-23, 09:13
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:

Rupert Murdoch var Mossad-agent (vilket även dottern är) och ärades som så efter sin död.
Soros ingår naturkligtvis i ett nätverk av sionister utanför frimurarna som enbart består av judar.
Citera
2021-06-23, 09:24
Medlem
Eftersom att det är flashback visste man att fokus skulle hamna på judar. Ja det är en elit som styr men bara en minoritet är judar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in