2021-06-22, 15:59
Medlem
Jag har kodat och testat ett Pinescript i Tradingview som jag skulle vilja köra "live" med lite mindre summor. Finns det banker/mäklare som handlar på Stockholmsbörsen som jag kan koppla Tradingview mot?...eller finns det andra bättre lösningar?
Mvh
Citera
2021-06-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderAnka
Jag har kodat och testat ett Pinescript i Tradingview som jag skulle vilja köra "live" med lite mindre summor. Finns det banker/mäklare som handlar på Stockholmsbörsen som jag kan koppla Tradingview mot?...eller finns det andra bättre lösningar?
Mvh

Känner dessvärre inte till Tradingview. Testa att höra av dig till Itiviti.. De enda jag kan tänka mig..
Citera
2021-06-22, 17:18
Medlem
Nej men du kan välja koda ex i PRT, MQL5, Quantower framework och köra emot olika brokers.
Citera
2021-06-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syserror
Nej men du kan välja koda ex i PRT, MQL5, Quantower framework och köra emot olika brokers.
Tack för era svar. Har du förslag på brokers som har API där jag kan handla på Stockholmsbörsen? (Jag har min portfölj på Avanza idag)
Citera
2021-06-23, 10:46
Medlem
Citat:
Tack för era svar. Har du förslag på brokers som har API där jag kan handla på Stockholmsbörsen? (Jag har min portfölj på Avanza idag)

Alla seriösa broker stödjer API, Avanza är dock en ghetto broker.
Citera
2021-06-23, 12:23
Medlem
Kan autostock.se vara något?
Citera
2021-06-23, 15:09
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:

Tror att Nordnet har API. Hade de i alla fall förr i tiden.

Vänta ska slå en googling.

Edit: Jodå, de verkar fortfarande vara aktuellt. https://www.nordnet.se/faq/3197-vad-...t-external-api
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in