Citat:
Ursprungligen postat av
Facade
Du verkar tala från hemsk erfarenhet.
Ut med språket.
Jag har väldigt få ex, generellt inte någon brudmagnet, ändå har jag säkert samma antal psykfall som en riktig alfahane som legat med tresiffrigt.
När jag var 18 var jag tillsammans med en 38 årig (såg ut som 58) 2 barnsmamma (2 olika pappor) med psykiska problem som stalkade mig och vägrade lämna mig i fred.
Min far som har lite underlig humor tyckte att det här var jättekul så han förvärrade det genom att kalla henne sin svärdotter och släppte in henne i hemmet. Så kunde komma hem från gymmet och psykfallet låg naken i min säng.
Det var den näst värsta. Den värsta var helt enormt svartsjuk. Hon anklagade mig för att ligga med hennes syster, hennes kompisar och fick fullständiga psykbryt där hon skrek på mig och/eller den hon trodde jag låg med. Hon trodde tom. att jag hade sex med hennes mamma.Hon hotade min kusin med kniv för hon trodde att jag låg med min kusin.
Har aldrig vänstrat i någon relation jag haft så det var helt grundlöst.
Ibland är det inte så illa, och en 22årig singelmamma med adhd (och detta är det värsta med henbe) låter som en väldigt bra tjej.