• 4
  • 5
2021-06-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roofofglass
Man kan även välja att bita av sin egen tunga och välja svälja den.

På vilka sätt är en singelmamma överlägsen en barnfri singelkvinna enligt dig?
På inget sätt alls. Men för många män är det inte de alternativen det står emellan. För många män står det mellan en singelmamma eller ingen kvinna alls, och då har det många fördelar att välja singelmamman.
Citera
2021-06-21, 18:19
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Unga singelmammor, varför har ni hybris?
Män har alltid varit desperata och andelen incels måste vara alltime high efter dejtingapparnas intåg.

Det roliga är ju att det inte är några toppmän som jagar dem utan helt vanliga dagdrivare som på sin höjd står ett eller två snäpp ovanför dem på statuslistan. Alltså marginellt ovanför bottenskiktet.
Senast redigerad av lakritc 2021-06-21 kl. 18:34.
Citera
2021-06-21, 18:30
Medlem
Är lite smågulligt med vissa av snubbarna här som verkar tro att en 22årig singelmamma med adhd är en mardröm. Hur bortskämd med brudar är man inte då?

Det kan vara så mycket värre, så mycket värre att i jämförelse är den där adhd-mamman en underbar ängel som du bara vill mata med vindruvor och ta hand om som en hundvalp.
Citera
2021-06-21, 20:02
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Är lite smågulligt med vissa av snubbarna här som verkar tro att en 22årig singelmamma med adhd är en mardröm. Hur bortskämd med brudar är man inte då?

Det kan vara så mycket värre, så mycket värre att i jämförelse är den där adhd-mamman en underbar ängel som du bara vill mata med vindruvor och ta hand om som en hundvalp.

Du verkar tala från hemsk erfarenhet.
Ut med språket.
Citera
2021-06-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Du verkar tala från hemsk erfarenhet.
Ut med språket.

Jag har väldigt få ex, generellt inte någon brudmagnet, ändå har jag säkert samma antal psykfall som en riktig alfahane som legat med tresiffrigt.

När jag var 18 var jag tillsammans med en 38 årig (såg ut som 58) 2 barnsmamma (2 olika pappor) med psykiska problem som stalkade mig och vägrade lämna mig i fred.

Min far som har lite underlig humor tyckte att det här var jättekul så han förvärrade det genom att kalla henne sin svärdotter och släppte in henne i hemmet. Så kunde komma hem från gymmet och psykfallet låg naken i min säng.

Det var den näst värsta. Den värsta var helt enormt svartsjuk. Hon anklagade mig för att ligga med hennes syster, hennes kompisar och fick fullständiga psykbryt där hon skrek på mig och/eller den hon trodde jag låg med. Hon trodde tom. att jag hade sex med hennes mamma.Hon hotade min kusin med kniv för hon trodde att jag låg med min kusin.

Har aldrig vänstrat i någon relation jag haft så det var helt grundlöst.

Ibland är det inte så illa, och en 22årig singelmamma med adhd (och detta är det värsta med henbe) låter som en väldigt bra tjej.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in