2021-06-18, 23:47
Medlem
Jag svara 0 på båda frågorna då skalan är mellan 0 och 10.
Herregud så ointressant.
Citera
2021-06-18, 23:49
Medlem
Jordgubbes avatar
Jag sover medan de jökar.
Citera
2021-06-19, 00:26
Medlem
Medierna som förstorar upp det till enorma proportioner.

Alla förnuftiga vet hur det kommer att sluta. Inget extraval. Ingen regeringskris. V kommer att mutas och tror sig ha vunnit striden. Och Lööf kommer "ta ansvar för landet" och avvärja extraval. För sossarna och Lööf är det makten framför allt annat som gäller. Makt.
Citera
2021-06-19, 00:54
Medlem
På en skala från 0 till 10? 10000000!
Citera
2021-06-19, 01:02
Medlem
Varför skulle man behöva vara orolig för en regeringskris?

Landet går inte under för att regeringen avgår. Allting utanför riksdagen rullar på som vanligt.
Citera
2021-06-19, 01:04
Medlem
Dom är som småbarn i sandlådan
Citera
2021-06-19, 01:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Medierna som förstorar upp det till enorma proportioner.

Alla förnuftiga vet hur det kommer att sluta. Inget extraval. Ingen regeringskris. V kommer att mutas och tror sig ha vunnit striden. Och Lööf kommer "ta ansvar för landet" och avvärja extraval. För sossarna och Lööf är det makten framför allt annat som gäller. Makt.

Precis och Riksdagen och dessa politiker kan gå på sin 3 månaders semester. Allt som vanligt och Lööf kommer säkert som brukligt se till att det var hon som räddade dagen och demokratin.
Citera
2021-06-19, 01:46
Avslutad
Jag tycker att det är spännande och roligt. Jag har inga huslån, inga aktier och äger inte mycket mer än kläderna på kroppen. Därför påverkas jag inte ett dugg av s.k. "oro på börsen" eller "hot om höjda räntor". Jag skrattar rått och hjärtligt åt idioterna när de bråkar i sandlådan.
Citera
2021-06-19, 01:52
Medlem
Att avsätta den nuvarande regeringen måste vara bland det viktigaste på dagordningen.
Citera
2021-06-19, 05:11
Medlem
Jirens avatar
Det enda jag är orolig över är att "regeringskrisen" kommer lösas genom någon sinnessjuk uppgörelse mellan C och V, och att vår katastrofala regering tillåts fortsätta sitt fördärv av Sverige.
Citera
2021-06-19, 06:16
Medlem
Tarrous avatar
5 - inte bråket i sig, utan om det blir Nooshi eller Annie som får svälja.
Citera
2021-06-19, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Precis och Riksdagen och dessa politiker kan gå på sin 3 månaders semester. Allt som vanligt och Lööf kommer säkert som brukligt se till att det var hon som räddade dagen och demokratin.
Naturligtvis! Insiktsfullt! Jag har fortfarande svårt för att lära mig tänka på det Sovjetiska sättet, men det blir så självklart när man läser det du skriver. Den här "kris"-teatern är till för att skapa en fejkad mediehjälte som räddar status quo.

Kanske Dagos-TAR blir minister? Den första någonsin i VPKs blodiga historia. Samtidigt som den omeriterade, otrogne, utbrände spelmissbrukaren Jimmie EUkesson fjantar runt i ringen återigen grovt förnedrad och misslyckad även detta årtionde. Det är ju hans enda uppgift i riksdagiset.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in