2021-06-18, 12:45
Medlem
Hej hej

Har ett datorproblem som irriterar. Varje gång jag kör ett program blir jag förr eller senare utslängd på skrivbordet. Min undran är om det finns en funktion jag redan har i W8 eller något program som visar vad det är som 'senast körde' så jag kan eventuellt fixa det, ändra inställningar eller dylikt. Antar att det är något som auto-körs men vet inte vilket!

Tacksam för svar jao
Citera
2021-06-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ld
Hej hej

Har ett datorproblem som irriterar. Varje gång jag kör ett program blir jag förr eller senare utslängd på skrivbordet. Min undran är om det finns en funktion jag redan har i W8 eller något program som visar vad det är som 'senast körde' så jag kan eventuellt fixa det, ändra inställningar eller dylikt. Antar att det är något som auto-körs men vet inte vilket!

Tacksam för svar jao

Menar du att du blir utslängd från ett specifikt program? Vilket program är det i sådana fall?
Eller menar du att du blir utslängd från vilket program som helst efter ett tag?
Citera
2021-06-18, 13:23
Medlem
knack1s avatar
Du har ju "Loggboken" (Event Viewer på engelska) som loggar ev fel i Windows. Kolla runt där.
Citera
2021-06-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisenhoovermachine
Menar du att du blir utslängd från ett specifikt program? Vilket program är det i sådana fall?
Eller menar du att du blir utslängd från vilket program som helst efter ett tag?

Allt. Det blir bara uppenbart när jag kör nåt spel och flyger ut till skrivbordet.

Citat:
Ursprungligen postat av knack1
Du har ju "Loggboken" (Event Viewer på engelska) som loggar ev fel i Windows. Kolla runt där.

Oj! Där har vi något som jag aaaaaaldrig använt... jag får snoka runt lite där.

Tack för den! Återkommer!!
Citera
2021-07-30, 10:28
Medlem
knack1s avatar
Nå? Hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem