Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Skriver GM på Facebook.
Citat:
Till all som detta berör, Var vänligen och dra åt helvete.
Jag tänker vara rak på sak, det har kommit fram att folk börjat snacka om saker som tagit plats kring mig som jag gjort när jag var mycket yngre. Ni som vet, vet. Jag kommer inte ta upp det i ett facebook inlägg.
Men jag vill att ni ska börja tänka efter lite!
Jag har inga problem om ni har problem med mig, Om ni känner att ni inte kan vistas runt mig eller måste till och med kanske trakassera mig, Det är fine dom smällarna tar jag gladerligen men det finns något jag inte tål.
Det är när människor inte inser att deras sätt att betee sig skadar annat folk. Till folket som faktist bryr sig vill jag säga ett tack för att ni faktiskt tar er chansen på att lyssna och se för er själva ifall jag verkligen är den ni tror jag är. Till resterande Väx lite jävla ryggrad för fan, Det är patetiskt hur ni inte inser hur mycke skada ni skapar på folket runt om.
Har ni ett problem med mig Ta det med mig, Ta ut det på mig, Men var snäll och ge fan i folket runt om mig. Dom som är mig nära försöker bara vara sig själva.
Jag vill slutligen säga att jag försöker inte förneka att jag gjort något, för det har jag. Något jag har varit rädd för att ta up till någon, någonsin och skämts i många år. Nu försöker jag bara visa mitt bästa men det kommer aldrig vara nog.
om ni mot förmodan tog er till slutet så tackar jag er för att ni läste och hoppas ni tänker efter i längden för er der angår.
"Kul" att han skriver om att omgivningen skadar folk utan att inse det, istället för att själv inse hur
han har skadat brottsoffret och sina anhöriga.
Sen den här omskrivningen, att "saker som har tagit plats kring mig när jag var mycket yngre", som att man bara helt utan egen förskyllan råkar upprepat våldta sin sjuåriga lillasyster? Wtf liksom.
I övrigt en uppvisning i rent erbarmerlig språkbehandling. Att folk uppvuxna i ett i-land med minst tioårig skolgång är så otroligt dåliga på sitt modersmål är verkligen beklämmande patetiskt.