2022-06-03, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Snyggt att säga att man fortfarande vill spela i England även om det inte är Liverpool. Och Liverpool är väl inte kända för att ge grova löner?
Helt rätt förhandlingsteknik,tror inte Liverpool riskerar förlora sin bästa spelare till en direkt liga konkurrent för man inte vill sträcka sig till mellanskillnaden var de står mellan bud.
Jag tror salah stannar och får mer mindre de han begär.
Citera
2022-06-03, 15:28
Medlem
Citat:
Snyggt att säga att man fortfarande vill spela i England även om det inte är Liverpool. Och Liverpool är väl inte kända för att ge grova löner?
Det är ju inte första gången det händer *host Gerrard, Keane, Rooney för att nämna några*
Citera
2022-06-03, 16:15
Medlem
Samizdats avatar
Bara tre dagar in i juni och redan är Grant, Tuanzebe, Bailly, Matic, Pogba, Mata, Lingard & Cavani borta. Nu ska Jones, Pereira, Martial & Chong bort så är väl utrensningen i stort sett klar? Möjligen att AWB och/eller Telles också får lämna.
Citera
2022-06-03, 16:43
Medlem
TilhelmWells avatar
De som just nu är klara för att lämna efter den 30 juni är Edinson Cavani, Nemanja Matic, Lee Grant (tredje/fjärde målvakt), Paul Pogba, Jesse Lingard och Juan Mata.

Nu är Aaron Wan-Bissaka (kontrakt till 2024), Eric Bailly (kontrakt till 2024) och Axel Tuanzebe (kontrakt till 2023) uppsatta till försäljning. Någon som vill köpa? Inte? Det var det jag trodde.

Alex Telles, Anthony Martial och Phil Jones har också löpande kontrakt men som United vill sälja av.

Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Maguire? Kommer han stanna?

För mig personligen så kan de lika gärna skicka honom till månen, enkel resa. Tror dock han bli kvar till minst vinterfönstret.
Citera
2022-06-03, 17:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Dags för spelarna att rösta fram årets spelare..
Något märklig lista, själv tycker jag Alisson går före nämnda Liverpool spelare.
Lägger rösten på De Bruyne..

Vilken är din favorit?

De nominerade är:

Mohamed Salah
Sadio Mané
Virgil van Dijk
Kevin De Bruyne,
Harry Kane
Cristiano Ronaldo.
Syftar du på målvakten som såg ut som 75 år gammal rullstolsanvändare i UCL-finalen jämfört med Courtois? Årets spelare? Lol.
Citera
2022-06-03, 17:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Okej, förlorade ni matcher ni "borde" vunnit efter dessa skador?
Ja, det blir ju inte så relevant att sitta hör och disskutera om, ifall och kanske situationer. Man man ju säga så om mycket utan att det gör någon skillnad. Du som är Arsenal fan, hur ställer du dig till Arteta? Jag som utomstående kan tycka att det inte riktigt känns som någon arsenaltränar, nu har ju kanske Wenger "förstört" detta då han satt så länge.
Ja, det är jag tämligen så säker på att vi hade. Tror vi hade tagit minst 5p i matcherna mot Brighton, Soton & Newcastle med Tierney och Partey på plan.

Arteta har jag tappat förtroendet för, och det var länge sen jag gjorde det, han är bara inte rätt man för rollen som Arsenal-boss. Däremot så tror jag inte att Wenger hade ngn påverkan för AFCs negativa spiral under de senaste 3-4 åren, snarare tvärtom.
Citera
2022-06-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
De som just nu är klara för att lämna efter den 30 juni är Edinson Cavani, Nemanja Matic, Lee Grant (tredje/fjärde målvakt), Paul Pogba, Jesse Lingard och Juan Mata.

Nu är Aaron Wan-Bissaka (kontrakt till 2024), Eric Bailly (kontrakt till 2024) och Axel Tuanzebe (kontrakt till 2023) uppsatta till försäljning. Någon som vill köpa? Inte? Det var det jag trodde.

Alex Telles, Anthony Martial och Phil Jones har också löpande kontrakt men som United vill sälja av.

För mig personligen så kan de lika gärna skicka honom till månen, enkel resa. Tror dock han bli kvar till minst vinterfönstret.

United blir ganska enkelt av med Tuanzebe och Bailly. Du kan ju citera mig på den om någon månad eller två.

Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Bara tre dagar in i juni och redan är Grant, Tuanzebe, Bailly, Matic, Pogba, Mata, Lingard & Cavani borta. Nu ska Jones, Pereira, Martial & Chong bort så är väl utrensningen i stort sett klar? Möjligen att AWB och/eller Telles också får lämna.

Chong och utrensning...?
Senast redigerad av Partlow 2022-06-03 kl. 17:51.
Citera
2022-06-03, 19:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Syftar du på målvakten som såg ut som 75 år gammal rullstolsanvändare i UCL-finalen jämfört med Courtois? Årets spelare? Lol.
Bara avdankade Arsleanal fans som kan skriva som du gör….
Citera
2022-06-03, 19:13
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Vilket skämt. Mané, Kane och Ronaldo hör inte hemma på den listan. Son, Salah och De Bruyne har enligt mig varit de bästa spelarna den här säsongen.
I mitt tycke hör Mané mer på listan än Salah, för Salah’s vår är en katastrof.. hade han gjort den i höstas hade tongångarna varit annan men nu tycker folk att han klarar sig när han gör en ruskigt bra höst. VvD ska inte heller vara på listan, både Matip & Konate var bättre i varje match de spelade hela höstsäsongen. VvD hade lång inspelningstid efter sin skada dessvärre, tog ca 6 mån för att vara nära sin gamla nivå.
Citera
2022-06-03, 19:14
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Nu får du väl ändå ge dig? Alisson gjorde en grym säsong.
Citera
2022-06-03, 19:15
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Pinsamt. Vart är Son?

Min röst går självklart till KDB
Ingen aning vem som har tagit ut denna felaktiga lista 😞
Citera
2022-06-03, 19:16
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpark
Kane blir alltså nominerad över Son (som vann skytteligan). Det enda som förklarar det är väl att Kane är engelsman, för bättre på planen har han ju inte varit.
Klart gullegrisen Kane ska vara med på fel grunder, obegriplig uttagning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in