2022-06-01, 18:52
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Har för mig det var över nästa år med. Har ingen koll på om de är obligatorisk köpoption nästa år men hur han har varit denna säsong är det ju en självklarhet för Tottenham att köpa loss honom

Ja, det tenderar ju att vara ett rätt bra pris vid dessa klasuer. Sen blir ju ett vanligtvis "högt" pris lättare att betala när man vet att en spelare fungerar i laget. Blir inte samma risk som man tar när man köper en spelare som aldrig varit i klubben.
Citera
2022-06-01, 18:54
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Om nån klubb i England snor Dybala framför Inter,tror jag det blir Conte och Tottenham.
Conte har snackat han vill ha in en anfallar.
Känns otroligt spännande faktiskt

Tycker han ser ut som en klopp spelare. Alltså då menar jag att jag kan se mig Dybala le och se ut som ett barn när klopp kramar om honom.
Citera
2022-06-01, 19:22
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordHeskey
Det är ändå fantastiskt

2012 går Pogba till Juventus för 0 öre

2016 går Pogba till Manchester united för 1,1 miljarder

2022 går Pogba till Juventus igen gratis

Manchester United är seriöst fotbollsvärldens största skämt

Tycker ändå inte att Pogba är en megaflopp till skillnad från Slabhead Maguire.

Han har haft två tränare i Ole och Mourinho som förmodligen hellre hade skjutit honom än att starta honom. Sen får du lägga du lägga till hans skadebekymmer och räkna att han var världsklass en säsong där han gjorde ca 16 mål tror jag.

Hans överlägset sämsta säsong var 16-17 då fick han inget att stämma i United-tröjan öht.
Citera
2022-06-01, 20:18
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Tycker ändå inte att Pogba är en megaflopp till skillnad från Slabhead Maguire.

Han har haft två tränare i Ole och Mourinho som förmodligen hellre hade skjutit honom än att starta honom. Sen får du lägga du lägga till hans skadebekymmer och räkna att han var världsklass en säsong där han gjorde ca 16 mål tror jag.

Hans överlägset sämsta säsong var 16-17 då fick han inget att stämma i United-tröjan öht.

Även jag tycker att megaflopp är ett starkt ord att använda, däremot kan man säga att det är dåligt skött rent ekonomiskt.
Senast redigerad av Neroxx 2022-06-01 kl. 20:28.
Citera
2022-06-01, 20:21
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Även jag tycker att megaflopp är ett starkt ord att använda, däremot kan man inte säga att det är dåligt skött rent ekonomiskt.

Absolut är det så.

Men jag håller fast vid att när det kommer till prislappen och prestationer så är Harry Maguire Uniteds största flopp på 2010-talet.
Citera
2022-06-01, 22:59
Medlem
Åtta våldtäkter, en sexual offend och ytterligare ett försök till våldtäkt för Mendy i City.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12625424/benjamin-mendy-manchester-city-defender-charged-with-further-count-of-rape
Citera
2022-06-02, 07:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Jag säger inte att det är fel, men däremot så är det omöjligt att vara så säker då det är en högst teoretisk övning. Nu har jag inte följt Arsenal så slaviskt, men det man sett av dessa två är väl inte så att det skulle skifta hela laget till den grad att utfallet skulle vara helt annorlunda. Av det jag sett av Arsenal så har Martinelli varit den som imponerat mest, en bra speladre med em väldigt ljus framtid. Sista matchen hemma på SJP mot just Arsenal var en jäkla fröjd att se, en av de bästa matcher jag sett laget spela på en jävla många år.
Att Arsenal hade minst tagit fjärdeplatsen med Tierney & Partey skadefria är jag helt säker på, de blev bägge skadade med en 6-7 omgångar kvar att spela.

Men men, det är lite som man kan göra med det nu.
Citera
2022-06-02, 07:59
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Att Arsenal hade minst tagit fjärdeplatsen med Tierney & Partey skadefria är jag helt säker på, de blev bägge skadade med en 6-7 omgångar kvar att spela.

Men men, det är lite som man kan göra med det nu.

Okej, förlorade ni matcher ni "borde" vunnit efter dessa skador?
Ja, det blir ju inte så relevant att sitta hör och disskutera om, ifall och kanske situationer. Man man ju säga så om mycket utan att det gör någon skillnad. Du som är Arsenal fan, hur ställer du dig till Arteta? Jag som utomstående kan tycka att det inte riktigt känns som någon arsenaltränar, nu har ju kanske Wenger "förstört" detta då han satt så länge.
Citera
2022-06-02, 13:09
Medlem
knarkparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Åtta våldtäkter, en sexual offend och ytterligare ett försök till våldtäkt för Mendy i City.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12625424/benjamin-mendy-manchester-city-defender-charged-with-further-count-of-rape

Det kan nog komma att bli ett långt straff för han om han blir dömd. I Storbritannien så kan våldtäktsmän få livstidsstraff... tillskillnad från i mjukis-Sverige där det som högst blir några år.

Exempel: https://news.sky.com/story/joseph-mccann-and-reynard-sinaga-notorious-rapists-whose-crimes-shocked-the-nation-have-jail-terms-i ncreased-to-40-years-12157871
Citera
2022-06-02, 13:33
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Om nån klubb i England snor Dybala framför Inter,tror jag det blir Conte och Tottenham.
Conte har snackat han vill ha in en anfallar.
Känns otroligt spännande faktiskt

Dybala har redan sagt nej till Tottenham som hans nästa destination. Jag tror han tycker steget är för långt ner mellan Juve och Spurs.

Dybala har ingen direkt vinnarmentalitet och viker ner sig i stora matcher. Han har absolut bollbegåvningen och tekniken för ett stor klubb men det brister i det mentala, och att han är skadedrabbad.
Han är ingen spelare som bär en offensiv eller är pålitlig att ta tag i saker.
Citera
2022-06-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpark
Det kan nog komma att bli ett långt straff för han om han blir dömd. I Storbritannien så kan våldtäktsmän få livstidsstraff... tillskillnad från i mjukis-Sverige där det som högst blir några år.

Exempel: https://news.sky.com/story/joseph-mccann-and-reynard-sinaga-notorious-rapists-whose-crimes-shocked-the-nation-have-jail-terms-i ncreased-to-40-years-12157871
Tror inte han ser dagens ljus förrän han går med en rullator.
England dömer hårt.
Citera
2022-06-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Dybala har redan sagt nej till Tottenham som hans nästa destination. Jag tror han tycker steget är för långt ner mellan Juve och Spurs.

Dybala har ingen direkt vinnarmentalitet och viker ner sig i stora matcher. Han har absolut bollbegåvningen och tekniken för ett stor klubb men det brister i det mentala, och att han är skadedrabbad.
Han är ingen spelare som bär en offensiv eller är pålitlig att ta tag i saker.

Yes läste idag han tackat nej till alla engelska bud,. Newcastle, Tottenham,Chelsea ??
Ser ut va Inter som är valet.
Men ska bli intressant se vad Conte tar in som anfallare, Tottenham har redan trevlig offensiv,så kan bli kul följa dem.
Bale?det e väl bara Tottenham som gäller i England för honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in